Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har i 3 mnd spist 1300 kcal om dagen og kun gått ned 2 hele kilo Har trent litt også, men har ikke orket å stå på så hardt pga manglende energi. Nå har jeg valgt å gi opp og skal glemme alt som heter kalorier i påsken, så får jeg heller starte med blanke ark etter påske. Men da orker jeg ikke gå tilbake til dette vektklubb opplegget. Det fungerer ikke på meg likevel. Trenger da tips om hva/hvor mye jeg bør spise om dagen. 1300 kcal er tydeligvis for lite. Spiser mye frukt, grønt, magert kjøtt og lite ris/pasta. Drikker også mye vann og minst et par kopper grønn te om dagen. Tips og råd mottas med stor takk! NB Må legge til at jeg ikke er overvektig, men har 4-5 kilo(fett) jeg vil bli kvitt. Kiloene sitter som spikret på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. april 2006 #2 Del Skrevet 13. april 2006 1300 kalorier om dagen er for lite. Kroppen din har nok vent seg til det lave kaloriinntaket og dermed går du ikke ned i vekt. Spis normalt, kutt ut søtsaker og spesielt fet mat. Tren styrke. Da vil det nok ordne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #3 Del Skrevet 14. april 2006 Du spiser alt for alt for lite, og da går kroppen i "sultemodus" og gjør alt den kan for å spare til fett på kroppen. Du sier det selv: du orker ikke å trene skikkelig fordi du spiser for lite. Spis skikkelig så du orker å trene skikkelig!!! Da setter du fart på forbrenningen din, og etter en overgangsperiode på 1 måned eller 2 hvor vekten står stille elelr går litt opp (muskel veier mer enn fett og bygger seg opp før fettet bryter ned) så vil fettet smelte vekk skal du se...... Dette er det eneste som virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. april 2006 #4 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg anbefaler deg virkelig å melde deg på et Grete Roede-kurs eller et annet slik opplegg der du går på kurs med en faktisk kursleder som følger opp akkurat deg direkte. Altså ikke noe via nettet, men IRL. Tror det er mye lettere da hvis man tidligere har slitt med andre varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå