Gå til innhold

Hvorfor har jeg det så vondt?

Gjest Gjest_Lillemeg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lillemeg_*

Det er nå 6 mnd siden bruddet..... Og det ble slutt fordi det ikke funket mellom oss. Ingen andre inn i bildet. Vi er gode venner, og ser hverandre i blandt. Er i samme miljø osv...

Nå har han just fått seg dame. I dag morges fikk jeg besøk av han pga ting, og han ville "ha seg litt". Men jeg sa nei, nå hadde han dame og hvis det skjedde noe ville jeg aldri klare å se henne i øynene + at jeg innerst inne har igjen følelser for ham og at det ville gjløre det verre i lengden.

Ble invitert en tur på besøk der i dag, faktisk av den nye dama (som er kjempehyggelig og jeg ønsker dem alt godt) og tok en tur. Men orket ikke være så lenge. Orket ikke se han ta på henne, og tøyse med henne slik han en gang hadde gjort med meg. pluss at det var mitt gamle hjem.... mitt liksom litt enda.

Hvorfor i huleste skal det begynne å gjøre så vondt?!!!!! Har grene mye de siste 2 dagene, føler meg så alene. selv om jeg har klart meg helt fin de siste mnd.

Andre som er i samme sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brudd er alltid vonde. Men vær glad du er kvitt han. Han "ville ha seg litt". Er det noe å samle på...

Vær også glad han ikke er den psykopaten som forfulger deg. Se framover, jente. Ting ordner seg og du finner deg en som behandler deg med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt hvordan du har det. Har blitt dumpa uttallige ganger gjennom oppveksten, og der er like ille hver gang!

Problemet mitt er det at jeg alltid finner kjærester som har venner i min omgangskrets og lignende, men jeg klarer ikke være venn med en eks (eller se ham mer i det hele tatt), så jeg mister så mye hver gang.

Det er tungt, men du kommer over det før eller senere.

Plei godt med deg selv. Du er fantastisk og unik. husk det! :)

Alt ordner seg. det har det alltid gjort med meg, men det tar jo litt tid da.

-Rexina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svibrentbarn

What?

eksen fått seg ny dame men kom på besøk til deg og ville "ha seg litt" nå 6mnd etter?

ble bedt på besøk til den nye damen hans?

ikke rart du har det vondt..

kutt ut kontakten med han særlig nå når han har ny dame.

og ikke pin deg selv med å gå på besøk til dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...