Spirito Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Jeg har opera, og når jeg legger inn bokmerker legger favikonet (det lille ikonet som vises i adresseruten) til siden seg med automatisk. Men noen favikoner er helt ute av kontroll, og legger seg til uansett hvilke sider jeg prøver å bokmerke. Bloggen min har dagbladet-favikon, lokalavisa har google-favikon osv. Ikke får jeg de bort og ikke hjelper det å restarte verken Opera eller Windows før jeg prøver å legge inn bokmerket på nytt. Hvordan i alle dager skjer dette, og hvordan kan jeg få rettet opp i disse malplasserte favikonene?
Gjest -milano- Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 har det samme problemet innimellom, har ikke helt skjønt hva det er som forårsaker problemet men..
Grooo Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Har opplevd det samme jeg og uten å finne ut av det...
skrue Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Kjent problem. Du kan enten slette hele profile\images\ katalogen eller slette det ikonet som ikke stemmer overens med virkeligheten i denne katalogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå