Spirito Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Jeg leter etter hvit myggnetting som metervare, men jeg finner det ingen steder. Noen som vet hvor det selges?
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Jeg har sett det på Ikea i dag, faktisk.
Spirito Skrevet 12. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2006 Jeg har sett det på Ikea i dag, faktisk. ← Tusen takk, jeg skal jo på IKEA på lørdag!
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 hehe lykke til, han som klippet opp organzaen min i dag sa at det hadde vært 16000 mennesker på Ikea sist lørdag..... Og i avisen i dag stod det at der tilsammen på de to Ikeaene i Olso hadde vært 75000 folk de tre siste dagene....... Men de hadde altså hvit myggnetting
Spirito Skrevet 12. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2006 hehe lykke til, han som klippet opp organzaen min i dag sa at det hadde vært 16000 mennesker på Ikea sist lørdag..... Og i avisen i dag stod det at der tilsammen på de to Ikeaene i Olso hadde vært 75000 folk de tre siste dagene....... Men de hadde altså hvit myggnetting ← Jotakk, jeg satt over en time i kø på lageret i går for å hente ut et skap. Da vi kom hjem fant vi ut at det var en skade på det, så vi må tilbake og bytte det.
Knurr Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Ligger to stoffbutikker i Oslo sentrum, en i hver sidegate av Gunerius som begynner i Storgata, som selger det. Var der forrige dagen, og selv om det var litt trangt var det IKKE 16 000 folk der! Billigere var det også, enn på Ikea. Og fra Mysen er det jo ikke SÅ langt?
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 er ikke det typisk Ikea da.......... Vel, myggnettingen klipper du jo selv, så da skal det vel gå bra
Spirito Skrevet 12. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2006 er ikke det typisk Ikea da.......... Vel, myggnettingen klipper du jo selv, så da skal det vel gå bra ← Kommer den i pakker eller på rull? Trodde ikke man fikk klippe metervare selv på IKEA? Finner den ikke på nettsiden.
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #9 Skrevet 12. april 2006 Man kan klippe den selv. Ihvertfall kunne man det i dag. Jeg har klippet meg organza, nyyydelig dyprødfarget organza til 19 kroner meteren.......
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #10 Skrevet 12. april 2006 Kommer den i pakker eller på rull? Trodde ikke man fikk klippe metervare selv på IKEA? Finner den ikke på nettsiden. ← Man klipper selv, også blir det veid i kassa.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #11 Skrevet 12. april 2006 Man klipper selv, også blir det veid i kassa. ← Eller var det i stoffavdelingen det blir veid? Husker ikke helt, men veid blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå