Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 15. april 2006 #21 Skrevet 15. april 2006 Ja,jeg vil ha hvitt kjøkken neste gang også.Mitt nåværende kjøkken er helt hvitt,både vegger,benkeplate og fliser. Men neste gang vil jeg ha en annen benkeplate, hvit benkeplate er litt upraktisk. Mitt kjøkken er så lite,at det er best med lyse farger.
Gjest Bodillen Skrevet 15. april 2006 #22 Skrevet 15. april 2006 Vi har hatt to hvite og en mørk kjøkkeninnredning. Nå skal vi bygge, og vi vil ha hvitt igjen. Det jeg absolutt ikke skal ha er speiler med profiler! Absolutt alt av fett, støv og skitt legger seg i profilene, og det er et helvete å holde rent. Nå blir det hvitt, høyglans med helt enkle, slette dører. For å myke opp inntrykket har vi valgt benkeplater i valnøtt.
Gjest Madeline Skrevet 15. april 2006 #23 Skrevet 15. april 2006 Vi har hvitt kjøkken og jeg vil nok velge det igjen. Den eneste forskjellen jeg skal gjøre neste gang, er at jeg skal ha skap som går helt til taket.
Gjest Bodillen Skrevet 15. april 2006 #24 Skrevet 15. april 2006 Vi har hvitt kjøkken og jeg vil nok velge det igjen. Den eneste forskjellen jeg skal gjøre neste gang, er at jeg skal ha skap som går helt til taket. ← Ja, det har vi også lært! Noe annen er bare egnet til støvsamling...
Gjest Fruktfat Skrevet 16. april 2006 #25 Skrevet 16. april 2006 vi har hvitt kjøkken, og det var egentlig ikke tvil om noe annet (synes ikke tre-kjøkken er fint). har håndtak og benkeplate i lyst tre, kommer nok til å bytte ut håndtakene til noen i børstet stål og en litt mørkere benkeplate. har profiler på dørene, og det samler seg der ja... men hvitt kjøkken skal vi ha igjen!
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #26 Skrevet 16. april 2006 Vi har kremfarget kjøkken, og jeg hadde valgt det igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #27 Skrevet 16. april 2006 Jeg har hvitt kjøkken. Jeg synes det er lett å holde rent, og vil absolutt vurdere det når jeg skal bytte kjøkken
Cupcake Skrevet 17. april 2006 #28 Skrevet 17. april 2006 Vi har hvitt "Shaker" kjøkken fra Norema, og er veldig fornøyd! Velger antagelig hvitt neste gang også. :-D Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er den steinmønstrete benkeplaten vi valgte. Smulene synes jo nesten ikke på den, så neste gang velger vi en annen benkeplate.
Nabodama Skrevet 18. april 2006 #29 Skrevet 18. april 2006 "Alle" har jo hvitt kjøkken, derfor synes jeg det er litt kjedelig med hvitt. Dessuten vises alle flekker osv godt. Vi har valgt sort høyglans nå når vi bygde hus, og fikk mange skeptiske kommentarer til det. Men det ble flott og stilig, og ingenting vises på det. Når folk ser det nå, får vi bare positive kommentarer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå