Gå til innhold

Handle rock & republic på amerikanske ebay?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har blitt en ebay avhengig , og sitter å lurer litt på og handle en rock & republic bukse derifra.

1)

Hvordan ser jeg om den er fake? De jeg har sett på koster rundt 1300 kr

2)

Hvordan er den i str... jeg bruker replay til vanlig og 31 i livet sitter akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvordan du ser om den er fake men da vi var i London så vi at prisen lå på 350 pund på Harrods... Så da var det jo ganske mye billigere for den på E-bay..

Skrevet

Alt er mye billigere i USA enn i England..men ville ikke hengt meg opp i prisen, det kan like godt vere falsk om den koster 1500kr som 500kr..Se heller på de som garanterer pengene tilbake om den er falsk.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja , jeg fant en som hadde en slik garanti.. Men bare 2 ryktepoeng.. :)

Ebay har vel ganske strenge regler mot slikt uansett om jeg klager de inn?

Skrevet

Hei!

For å bevise at buksa er ekte må du få skriftlig av en autorisert rock & repulic butikk og siden det er så mye fake omkring kan det være et problem. Det er i hele tatt en del jobb og anmelde selger og få tilbake pengene.

Jeg har fått det en gang jeg men en fake juicy veske men det var mye jobb.

Tror faktisk det ganske vanskelig å få en ekte bukse. Se etter powerseller med 100% feedback og med pengene tilbake garanti hvis du ikke er fornøyd.

Hvis du går inn på sider som Nordstrom og andre varehus i USA kan du se der hvor buksa koster i USA.

Lykke til!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror det meste av de modellene er fake altså :forvirret:

Men det er klart det er en og annen ekte og. Tror forøvrig det er vanskelig å se om de er ekte eller ei på bildet, siden de ofte ikke bruker sine egne bilder av jeansen.

Og, er det for godt til å være sant - ja så er det som regel det og..

Ville heller kjøpt den fra et varehus på nettet, det blir om ikke annet noe billigere enn i Norge.

Lykke til.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ok.. Noen som vet hvordan de er i strl i forhold til replay og levis? Jeg bruker 31 i de buksene.. Men har hørt at de er litt store i strl fra ettellerannet sted+

Gjest Gjesta
Skrevet

Oi..prinsessa.. vi er fra samme by jo :)

Skrevet
Ok.. Noen som vet hvordan de er i strl i forhold til replay og levis? Jeg bruker 31 i de buksene.. Men har hørt at de er litt store i strl fra ettellerannet sted+

Er nok vannskelig å finne ut om de er ekte ja, men spiller det egentlig noen rolle?? må jo se likedan ut som de ekte siden en må leie spesialhjelp for å finne ut om de er falske :ler: jeg kjøpe en slik en der og er kjempefornøyd..sikkert falsk, men d driter jeg egentlig i..ingen som ser forskjell uansett

Gjest Gjesta
Skrevet
Er nok vannskelig å finne ut om de er ekte ja, men spiller det egentlig noen rolle?? må jo se likedan ut som de ekte siden en må leie spesialhjelp for å finne ut om de er falske :ler: jeg kjøpe en slik en der og er kjempefornøyd..sikkert falsk, men d driter jeg egentlig i..ingen som ser forskjell uansett

Ok, hvordan var den i størrelsen?:)

Skrevet

Jeg har også hørt de er litt store. At man gjerne må ned en str. Men jeg har dem ikke selv...

Har også hørt at det er to utgaver...en London utgave og en Madrid utgave og at den ene er større enn den andre....

Skrevet
Ok, hvordan var den i størrelsen?:)

Madridmodellen er liten i str jeg måtte opp en str der, mens London modellen er stor i str tror jeg..

men er jo bare å spør om va den rette livvidden er dte, bruker jeg å gjøre for så å måle en av mine egne å samenligne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...