Kathri Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Hvilke blomster skal dere ha i bryllupet? Noen som har tenkt å bruke ranukler? De er bare nydelig!!
Lassie Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Her blir det Cala og markblomster. Hva er ranukler?
Kvist Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Buketten blir roser, ranunkler og kanskje andre blomster i den størrelsen, i massevis av farger fra krem via gult og oransje til rødt. På bordene blir det vel bare roser i de samme fargene.
Lykketrollet Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Jeg skal ha Roser i buketten min, champagnefargede, og småsmå orkideer hvite...lys eføy og perler på sølvtråd. Ellers så skal jeg plukke ranker med blader ute, sånne som svinger seg opp bergknausene. Så skal vi ha en enkel gerbra (champagne) på hvert bord for et lite blikk fang. Siden vi pynter med mye annet så behøver vi ikke så mye blomster.
kitekatt Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Jeg skal ha champagnefargede roser i helt rund bukett med hjerteranker rundt som faller litt ned i en spiss foran. På bordene skal vi ha dekorasjoner med champagneroser, hjerteranker som flyter utover og noen bittesmå liljer jeg ikke husker navnet på, men jeg legger ut et bilde av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå