Gjest gjest 0 Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Hva kan man gi i avskjedsgave til en god venninne som flytter langt unna? Jeg har ikke så mye penger men skulle gjerne gitt henne en fin liten ting... Noen forslag?
Gjest vimse Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Noe som man forbinder med dere to, og vennskapet deres? Hvilke ting er særegne for deres vennskap, og prøve å finne noe ut fra det?
Gjest gjest 0 Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Jo jeg tenkte på noe sånt... men aner ikke hva det skulle være.... Vi har reist litt sammen....
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 en liten bok hvor du limer inn bilder av dere begge to og skriver litt om reiser, spesielle historier og minner, og en liten ramme med et bilde av dere begge to. det ville i allefall jeg blitt glad for.
Gjest gjest 0 Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 nja, jeg rekker ikke fremkalle bildene... Og hun er så flink meg scrapbooking selv at hun har mange fine album. Det må være noe jeg kan lage eller skaffe innen søndag...
Gjest gjest 0 Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 Brevpapir? ;-) ← Ja det var kanskje ikke så dumt! Eneste problemet er at jeg vet det ikke blir brukt for vi kommer til å holde kontakten ofte på msn..... Søren så vanskelig dette skulle være... Jeg får kanskje ta meg en runde i butikkene på lørdag for å se hva jeg finner...
Pusekatt Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Hva med et par øredobber, et stilig belte, et skjerf/halstørkle eller en lommebok?
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 Hva med ett bilde av deg og henne, et personlig brev og et kontankort? Kalender/bok fra stedet hun flytter fra?
Gjest gjest 0 Skrevet 13. april 2006 #10 Skrevet 13. april 2006 Hva med ett bilde av deg og henne, et personlig brev og et kontankort? Kalender/bok fra stedet hun flytter fra? ← Bilder har hun en del av for hun pleier å forstørre de som er fine, men det hadde selvfølgelig vært et godt alternativ. Brev er nok ikke så dumt, men kontantkort sluttet vi med for mange år siden. Tror ikke det finnes noen bok/kalender over stedet hun flytter (veldig lite sted) Jeg vurderer å lage et smykke, men hun lager smykker selv og er ganske kresen, så da er jeg redd det aldri blir brukt...
Gjest Binna Skrevet 13. april 2006 #11 Skrevet 13. april 2006 nja, jeg rekker ikke fremkalle bildene... Og hun er så flink meg scrapbooking selv at hun har mange fine album. Det må være noe jeg kan lage eller skaffe innen søndag... ← Jeg hadde blitt kjempegla for noe hjemmelaget ala det som er foreslått her, selv om jeg hadde klart å lage det finere selv. det er ikke det som betyr noe!
Gjest Jamila Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 Jeg har selv flytta langt bort fra venninnene mine, og fikk noen gaver av de som jeg ble kjempeglad for og som jeg fremdeles bruker, ser på eller tenker på: fødselsdagskalender med bursdagene til de nærmeste venninnene skrevet inn lite fotoalbum med noen bilder av jentene, og noen bilder av oss sammen tatt oppigjennom årene et personlig brev om vårt vennskap Om hun er flink til å lage album og alle slike ting selv, er jeg uansett på at noe personlig fra deg vil bli satt stor pris på!! Dersom hun flytter til utlandet er melkesjokolade alltid en stor suksess forresten...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #13 Skrevet 14. april 2006 Jeg hadde blitt glad for en kalender som en over her skrev. Da kan du jo skrive små ting på diverse dager. Feks. Ring Vampyra
Gjest gjest 0 Skrevet 14. april 2006 #14 Skrevet 14. april 2006 Jeg hadde blitt glad for en kalender som en over her skrev. Da kan du jo skrive små ting på diverse dager. Feks. Ring Vampyra ← Lurt!! Jeg har tenkt litt på en reisebok også... Men vi får se hva lommeboka tillater! Jeg skal iallefall ha med meg kalenderen i bakhodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå