Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt usikker hvor jeg skulle starte denne tråden, prøver her inne så får jeg se om noen kommer på en bedre plass å ha den.

For i dag sto dette på side2.no Katie får snakkeforbud.

Ja-ha.

Men er det noe hold i den påstanden? Jeg trodde at det var utrolig viktig at mor og barn (og far selvfølgelig) kommuniserte den første tiden. For å knytte bånd, og kunne kjenne igjen mamma og pappa.

For jeg må si, til å være scientologer (av science(?), som betyr vitenskap. Men om det var det de mente, det er noe helt annet,) virker det som om veldig lite angående den sekten er basert på vitenskapelige forskning.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Enig, jeg leste det samme i dag, jeg også, og fikk hakaslepp. Ærlig talt.......

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Scientologi er jo bare tull. Det ble oppfunnet av en science fiction forfatter som er sitert å si at den beste måten å tjene penger på er å starte en religion. :roll:

Skrevet
Scientologi er jo bare tull. Det ble oppfunnet av en science fiction forfatter som er sitert å si at den beste måten å tjene penger på er å starte en religion. :roll:

Og han forfatteren er mann ?? Ikke snakke til barnet sitt den første uken, og best av alt. Føde fullstendig lydløst ??!!!! Kan bare være en mann som har kommet opp med dette.

Gjest Gjesta
Skrevet
Og han forfatteren er mann ??  Ikke snakke til barnet sitt den første uken, og best av alt.  Føde fullstendig lydløst ??!!!!    Kan bare være en mann som har kommet opp med dette.

:ler: det har du rett i

Skrevet

Her kan dere lese mer om denne gale sekten: http://www.xenu.net/

Men skynd dere: snart saksøker nok scientologikirken kg fordi det ligger en link her til denne siden!

Digresjon: South Park episoden som fikk Isac Hays til å kutte serien, var ikke en gang en parodi på denne sekten. Sekten er en parodi nok i seg selv. Episoden var vel løst basert på denne forklaringen av scientologi: http://www.xenu.net/archive/scientology_illustrated/

Skrevet

Hvordan våger dere og snakke nedsettende om denne fantastiske tro.

Skrevet
Hvordan våger dere og snakke nedsettende om denne fantastiske tro.

Ja, å tjene penger på andre mennesker er jo dagens store tro. Smarte som scientologene er så slipper de å betale skatt også.

Skrevet

Jeg synes dette høres helt villt ut. Bare en mann skal kunne forvente at noen kan føde uten å vræle. Og ikke snakke til babyen sin på en uke...HJÆLP så grusomt! Stakkars kvinne som har en sånn mann.

Og om lyder mor lager under fødselen er så grusomme for barnet (det er jo fælt for både mor og barn), så må hun vel kunne snakke rolig og trøstende til det etter fødselen. Dette er tross alt en stemme barnet har hørt i flere måneder, og så skal den plutselig bli BORTE. Tenk, det tror jeg er mye mer skremmende! :tristbla:

Gjest Bodillen
Skrevet

Høres unektelig noe merkelig ut, ja... Men, jeg velger å ta det meste av kjendisstoffet med en klype salt. Ofte er ting tatt helt ut av sammenheng og vridd og vrengt på til det ugjenkjennelige. Klart dette selger aviser...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg henger meg på det Bodillen sier... man skal ikke tro på alt man leser, særlig når det gjelder kjendiser.

Skrevet

Vi får bare håpe at dette er bullshit.

Skrevet

Men når det gjelder scientologikirken, fremstiller media den ganske korrekt. Det er en "lurereligion" som lopper folk for penger og hjernevasker dem.

Hilsen ei som på slutten av 80-tallet ble med inn på kontoret til den norske scientologikirken i Oslo for å ta "personlighetstest" (teite selvsenttrerte tenåring!). Jeg ante riktignok at det var noe totalt galt med opplegget, og fikk "flyktet" uten å bli prata inn i systemet.

Gjest gjest1
Skrevet
Men når det gjelder scientologikirken, fremstiller media den ganske korrekt. Det er en "lurereligion" som lopper folk for penger og hjernevasker dem.

Hilsen ei som på slutten av 80-tallet ble med inn på kontoret til den norske scientologikirken i Oslo for å ta "personlighetstest" (teite selvsenttrerte tenåring!). Jeg ante riktignok at det var noe totalt galt med opplegget, og fikk "flyktet" uten å bli prata inn i systemet.

Jeg ble også "lurt" inn på et sånt kontor i oslo da jeg var tenåring... testen var morsom, jeg elsker jo tester... men da de begynte å snakke om penger var jeg raskt ute igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...