Gå til innhold

Hore og madonna

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Min erfaring er jo at det bare kan bli bedre etterhvert som man blir kjent. Tør jeg være meg selv...også fra begynnelsen?

Hva får en mann til å føle seg som en mann i sengen?

Tror det som får en til å føle seg som Mann eller Kvinne med stor bokstav er at man ser den en er sammen med mer enn hva man gjør og hvor mange/få man har hatt sex med før.

Og man bør absolutt tørre å være seg selv. Du har uendelig mye å tape på ikke å være det! - da lurer du både deg selv og andre.

Deg selv fordi du blir mer opptatt av deg selv og hva du sier og gjør, enn å bli kjent med den du er sammen med. Den du er sammen med fordi vedkommende ikke får se hvem du er om han prøver aldri så mye.

Og, om du er deg selv og han ikke liker det, så mister du muligens en sengekamerat for natta, men om du satser på et forhold og han ikke liker ditt virkelige jeg, er det vel like greit å finne det ut først som sist?

Vær deg selv og vis han hva du vil, les signalene han gir og ta hensyn til dem - tanken på hvor mange du har hatt/ikke hatt sex med vil ikke streife han! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Litt morsom at det nesten er bare kvinner som svarer når du retter et spørsmål til menn.......

Har aldri likt uttrykket hore, men jeg har en kone som er helt fantastisk i sengen og det er viktig for meg! Hun var jomfru da vi møttes. I starten var hun litt "etter" de andre damene jeg hadde møtt, men det tok hun jammen fort igjen.

Vi har barn og for meg er hun en flott mor (madonna-siden).

Svaret er altså ja, jeg ønsker å ha en hore og madonna i samme damen. Og dette er vel ikke så vanskelig å kombinere, det fleste greier vel det helt supert?!?!? Jeg synes min kone var sexy da jeg traff hun, og hun er like sexy, om ikke mer sexy nå etter 10 år.

Det at hun i manges øyne er en "madonna" gjør henne ikke mindre erotisk for meg. Og skulle jeg være i tvil i en dag, så gjør sexy undertøy og en barbert mus susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Jeg må bare spørre forøvrig:

Er det forresten sånn, at et visst antall sexpartnere får en mann til å føle seg mer mann? Mens kvinnene han har sex med, helst skal ha litt mindre antall for at han skal føle seg mer mann? Er det dette vi ville kalle en ekte mann? Eller går det mer i kategorien guttevalp? Som synes ting kan måles i tall på dette området?

Kan man måle hvor mye mann man er, da?

Og i så tilfelle, vil man ikke være mer mann om man taklet en kvinne som hadde hatt mange, hvorav få eller ingen tidligere hadde taklet henne?

Så et par spørsmål jeg aldri har funnet gode svar på:

Når ei jente er "erfaren", hvorfor er det da oftest andre jenter som kaller

denne jenta "hore"?

Mens gutter ikke kaller hverandre horebukker i noe tilfelle?

Og igjen, hvorfor omtaler jenter enkelte andre jenter som pripne etc, mens man hos gutter ikke hører noe om gutter som er lite frampå?

Er det ikke dere jenter som er mannssjåvinister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jammen en interessant diskusjon.

Når jeg tenker etter så falt jeg for min mann pga. hans utseende og at han så absolutt tente meg seksuelt. Men det var det mange gutter og menn som hadde gjort før ham og - så hva er så spesielt med han som jeg er gift med, og som jeg har vært gift med i tretten år ?

Jo - det er ham som person - han er min aller beste venn - jeg kan ikke tenke meg å leve uten ham. Her kommer hele spekteret fram, men jeg vil spesielt nevne det som gjør det verdt å leve sammen med ham:

- felles humor (et absolutt must for meg)

- felles interesser (vi elsker turer i naturen, hytta vår og kunst mm.)

- barna våre (samme hva folk mener, så er dette noe som er med å på

binde en mor og far sammen)

Både min mann og jeg har mange forhold bak oss - både korte og lange - før vi traff hverandre. Og jeg tror at det er en kombinasjon av det seksuelle, vennskapet vårt og barna som gjør at vi holder sammen. Faktisk så tror jeg at vennskapet og barna har betydd mer enn det seksuelle i perioder av livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...