Gå til innhold

Barbermaskin til samboeren min?

kit-kat

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg så en test på VG for noen dager siden; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2843691

Samboeren min (gjennom 3 år) liker ikke så himla godt å barbere seg... :ler: Det blir vel til en gang i uka. Da bruker han skum og høvel. Men det vokser fort ut igjen, og han er ikke motivert til å barbere seg hver dag, stakkar mannen min.

Så denne testvinneren, Panasonic ES 7016 Wet & Dry, barberer veldig hurtig! Så da er det håp, tenkte jeg... :lol: Det står at den koster 998,-, så det er litt i dyreste laget for meg. Men det blir en flott gave....

Eller; er det helt tabu å gi kjæresten sin barbermaskin??

Det er jo noe du liksom skal få i konfirmasjonsgave... Han fikk jo det, men den er jo helt utav dato. Virker nesten ikke engang.

Hvor får man kjøpt denne? Verken elkjøp eller expert har den... Hjelp, vær så snill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nei, selvfølgelig er det ikke tabu å gi han det i julegave. Dessuten tar han kanskje hintet? Det ekke så deilig å kysse kakutser! :ler:

Kanskje du kan spørre han forsiktig om han vil ha en?

Vet desverre ikke hvor du får kjøpt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han ønsker seg en barbermaskin,ja. En som ikke bruker for lang tid.

Nå har jeg funnet ut hvor de selges. Coop OBS har....til vanlig. Panasonic har gått tom på lager, men jeg skal ringe obs og bestille hvis de tror de får påfyll før jul.

Dog, jeg synes ikke dette er den mest romantiske julegaven i verden... Den er jo kjempepraktisk! Noe han virkelig kommer til å få bruk for, og noe som han har lyst på. Men....romantikken da? En barbermaskin kan liksom ikke fortelle hvor glad jeg er i ham..

Noen som synes det er teit å gi barbermaskin? Evt. som har forslag til liten ekstra-gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er ok å få noe jeg trenger...

Forøvrig så heter den 7017, ikke 7016 som det står i artikkelen....

De har en annen variant også (av Wet and dry) ,den ble en av de dårligste i testen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det ikke rart jeg hadde problemer med å søke den opp.... Skal i alle fall ringe butikken og be de bestille den. 7017. Litt sløvt av VG å skrive feil, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...