Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Er det noen her som kan forklare meg denne pustinga ved pilates? Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstått det 100% og har lett for å glemme det under selve øvelsene, fordi jeg blir så opptatt av det andre jeg skal gjøre. Noen som vet?
Gjest Fruktfat Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 hmm. pust ut når du gjør det tunge. hehehe, skjønte du hva jeg mente da? som sit-ups; når du går ned/legger deg bakover puster du inn, når du løfter deg opp igjen puster du ut. det er fryktlig lett å holde pusten når det er tungt, men ved å puste ut og konsentrere seg om det går det faktisk litt lettere! jeg har en pilates-dvd hvor dama forteller før hver øvelse hvordan man skal puste, og det gjentar hun under øvelsen, tilslutt går det automatisk.
lil Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 På Winsor er det ikke alltid slik at man puster ut når det er tungt. Men på den dvdèn jeg fikk i Iform var det slik :klø: Jeg bruker Winsor-filmene, og følger akkurat det hun sier. Jeg tror det er veldig viktig med pusten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå