Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Er det noen her som kan forklare meg denne pustinga ved pilates? Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstått det 100% og har lett for å glemme det under selve øvelsene, fordi jeg blir så opptatt av det andre jeg skal gjøre. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 12. april 2006 #2 Del Skrevet 12. april 2006 hmm. pust ut når du gjør det tunge. hehehe, skjønte du hva jeg mente da? som sit-ups; når du går ned/legger deg bakover puster du inn, når du løfter deg opp igjen puster du ut. det er fryktlig lett å holde pusten når det er tungt, men ved å puste ut og konsentrere seg om det går det faktisk litt lettere! jeg har en pilates-dvd hvor dama forteller før hver øvelse hvordan man skal puste, og det gjentar hun under øvelsen, tilslutt går det automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 12. april 2006 #3 Del Skrevet 12. april 2006 På Winsor er det ikke alltid slik at man puster ut når det er tungt. Men på den dvdèn jeg fikk i Iform var det slik :klø: Jeg bruker Winsor-filmene, og følger akkurat det hun sier. Jeg tror det er veldig viktig med pusten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå