Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Noen flere som har fordypet seg i Oblivions verden? Kjøpte Oblivion dagen det kom ut, og har satt pal foran skjermen med spillet siden Har også spilt to av de tre foregående spillene (Morrowind og Daggerfall, men har dessverre ikke spilt Arena), men Oblivion slår alle. World of Warcraft blir rent forsømt...
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Har kjøpt spillet, og gleder meg veldig til å prøve. Men møkkamaskinen min takler det ikke, så jeg må vente et par uker til jeg får ny og bedre maskin. Så i mellomtiden holder jeg på med Morrowind, supert spill det også. Og dersom det stemmer at Oblivion slår Morrowind ned i støvlene, så har jeg mye å glede meg til
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Samboern min er hekta. Han gis for tiden bort gratis til noen som kan gi han et ok og varig hjem. Men jeg skal innrømme at spillet ser veldig bra ut, mye bedre enn det meste av andre spill... Og det kommer fra ei som har utdannelse i faget, men som blir svimmel av å spille 3D-spill.
Catzy Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Mannen min spiller det på Xbox 360.. Han synes grafikken er ganske dårlig, men at spillet er OK. Etter å ha sett ham spille, så er jeg forsåvidt enig i det med grafikken. Har mer moro av Dead or Alive 4 selv. Catzy
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Jeg bor sammen med en spillguru, vi har stort sett det som fins av konsoller og spill. Så her går det i Oblivion og Guitar Hero om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå