Gjest ii hunky dory Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Noen fant det selfølgelig best å legge ut i det vide og det brede akkurat da det skjedde ting i serien i går...Kan noen fortelle meg hva det var de fant og hvor de fant? så bare et blodig fotavtrykk...
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 de fant masse blod inne på soverommet. Videre var det blod nedover trappa og helt bort til vaskerommet. Inne på vaskerommet fant man en blodpøl hvor han lhadde lagt Diane ned for å åpne opp fryseren. Man fant også et barnefotavtrykk der, så en av døtrene så det tydeligvis.
Mrs. K Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 I huset fant de spor etter blod fra soverommet og ut til fryseren. På soverommet fant de også frakken som Diane skulle hatt på seg da hun forsvant og en hårbørste med hennes hår på. Hårene skal de bruke til en DNA-test. På en video ser de at kvinnen, som skal være Diane har nedbitte negler. Det stemmer ikke helt med Dianes hyppige besøk hos negledesigner. Noen folk har sett Diane, men ingen har pratet med henne. Mannen, Claire og barna forsvinner etter en forespørsel om en DNA-test fra barna. Mannen har en lang karriere som svindler. Dianes adoptivforeldre har betalt både hus og firma, som står i hans navn, men ved Dianes død vil alt dette tilfalle foreldrene og ikke mann og barn. Kjøttet som var i fryseren var nytt og sagen som Diane brukte til å partere skrott med var borte.
Gjest ii hunky dory Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Tusen takk for opplysingene Ingenting er mer irriterende en folk som prater over det man har satt seg ned for å se. I kveld skal siste episode ses alene!
Gjest LoisLane Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Det er så innmari opplagt at det er mannen, da... Lurer på åssen det går i kveld, jeg.
Mrs. K Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Opplagt er det, ja, men hvor er resten av Diane?
Gjest Lea Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Men ettersom det er så opplagt at det er mannen, så tror jeg ikke at det er han. Ganske opplagt at Au Pairen også skal ha noe med det å gjøre synes jeg. Kanskje det er venninnen hennes? OG yogatreneren/elskeren? Jeg tror at det kommer en liten overraskelse, jeg... *håpe*
Mrs. K Skrevet 12. april 2006 #8 Skrevet 12. april 2006 Jeg tror ikke at venninnen og treneren er sammen om det. Hvorfor skulle han da voldta henne? Kanskje de hver for seg har en rolle?
Usikker Skrevet 12. april 2006 #9 Skrevet 12. april 2006 Jeg tror moren til Diane har noe med saken å gjøre jeg da
Mrs. K Skrevet 12. april 2006 #10 Skrevet 12. april 2006 (endret) Så hellere faren som er i pengetrøbbel :klø: Claire er elskerinnen hans og hun har truet ham med å fortelle alt til konen hvis ikke han betaler. Imidlertid oppdaget Diane forholdet og Diane og Claire ender opp i en cat fight med dødelig utgang på soverommet. Mannen kommer hjem og må sammen med faren hjelpe til med å rydde bort alle spor. Claire er også mannens elskerinne så uansett utfall har hun i utgangspunktet sitt på det tørre. Dessuten er Claire Dianes sinnsforvirrete tvillingesøster som måtte vokse opp i kummerlige kår, mens Diane vokste opp i luksus (Nanny og ponny og penger nok) - noe hun svor på bio-morens dødleie at hun skulle ordne opp i. Ehh.. Den eneste som tjener på at Diane ikke er død, men bare forsvunnet er hennes mann. Endret 12. april 2006 av Trille
Usikker Skrevet 13. april 2006 #11 Skrevet 13. april 2006 Også var det ikke slik vi trodde............. Det var mannen ja - selv om det liksom var for opplagt Jaja - nye påskemysterier følger - følg med - følg med
Mrs. K Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 Noen som har oversikten over hvilke vi skal se resten av påsken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå