Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår fikk jeg bare en bitte liten kort nattamld etter jeg besøkte dama , og mld inneholdt ikke så veldig mye... manglet gutten min, jenta di osv som jeg synes er utrolig skjønt, men ellers var den søt, men veldig kort.. jeg sendte henne en lang nattamld (som hun altså svarte kort på) først med masse følelser osv. Synes det var litt lenge siden vi hadde gjort dette, 1-2 uker kanksje, så skrev jeg tilbake at synes den var kort og ville gjerne hatt en litt mer følelses-ladd mld siden jeg skrev det. Så tok hun det litt ille opp og følte at hun ikke gav nok av seg selv osv. og det ble litt egling og snakk på tlf ettterpå.. Fikk pratet ut litt , følte jeg, og hun sa det også, men jeg fikk en anelse om at hun tvilte litt...vet ikke helt.. Så skrev jeg en mld rett etterpå om at jeg var lei meg, skal ikke skje igjen (forlange slike mld)

har også skrevet nå 2-3 mld om at jeg er lei meg og ville bare forsikre meg om at alt er bra osv. uten noe svar... Hun vet at jeg er utrolig følsom gutt og blir lett lei meg og såret og jeg sa dette igjen på en mld nå, og at det ville være godt med et lite pip fra henne. Men nå er det jo min egen feil dette her og det er utrolig irriterende....

Hva gjør jeg nå da? Bare gi faen og vente på henne til hun tar kontakt? Off dette er så jævli frustrerende!

Så jævla liten bagatell kan ødelegge hele fuckings dagen min...oxo er det jeg som har stelt i stand dette også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg vet jeg må skjerpe meg BETRAKTELIG når det gjelder å kreve og forlange mld...jeg så jo nettopp dama... off jeg er så jævla idiot!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Slapp av, du tar det sikkert verre enn henne :)

Skrevet

Ååååå hun ringte meg nå... ååh det var godt :))))))))))))

Skrevet

Så bra at det løste seg....

Ikke forlang kjærlighetserklæringer. De bør komme av seg selv. Det er lett å ta helt av i starten når man er forelsket, men ro ned litt i svingene hvis du kan. Du må ikke kvele henne helt, vettu. Ellers er det egentlig bare koselig når kjæresten er helt på tuppa og sender søte meldinger, men du må ikke forvente at hun alltid har tid og mulighet til å svare like langt og inderlig tilbake. Kanskje hun var trøtt og ville sove?

Gjest Elfrida
Skrevet

Det du nå IKKE gjør, er å sende henne en lang melding om hvor fint det var at hun ringte, og så bli lei deg når du ikke får noe svar. Da er du i gang igjen.

Du lager problemer for deg sjøl og dama når du driver på sånn - det virker som dere har det fint ellers, så ikke stress så mye med de meldingene.

Skrevet

Nå ska jeg:

Slutte å klage/sifra om små bagateller og vimse og ymse om smått og snålt.

Slutte å analysere ting og vri og vende (i hodet mitt) på ting hun sier i(tone fall, måten hun sier det på)

Slutte å være så hypp på henne, få henne til få anelsen om at det er andre ting i livet mitt enn bare henne, selv om det ikke er tilfellet? hmm..hehe

Ja, sikkert mer jeg kunne gjort for å bli en bedre kjæreste....

Skrevet
Det du nå IKKE gjør, er å sende henne en lang melding om hvor fint det var at hun ringte, og så bli lei deg når du ikke får noe svar. Da er du i gang igjen.

Du lager problemer for deg sjøl og dama når du driver på sånn - det virker som dere har det fint ellers, så ikke stress så mye med de meldingene.

Nei jeg har ikke gjort det og skal ikke nevne dette igjen...

Vi pratet ut litt på tlf nå om hvordan vi skal ta ting og jeg sa at jeg skulle skjerpe meg og at jeg tok dette her litt verre enn henne. Hun er utrolig forståelsefull...hun var jo på jobb og hadde vaska og styra og ikke fått sett på tlf før nåi stad og da var det 3 mld der om sutring fra min side...off jeg er en dust noen ganger altså! hun er utrolig glad i meg og bryr seg veldig om meg. jeg skal hvertfall ikke gjøre dette igjen....og jeg skal sørge for at det ikke blir en anledning til å gjøre det igjen heller.

:)

Skrevet

Sms er noe dritt av og til. Ikke overdriv bruken av sms. Det dere har felles, har jo ingenting med mobilen å gjøre og det virker som hun har et mer avslappet forhold til sms enn deg.

Det virker som du er bevisst på dette selv. Ikke ødlegg et forhold bare pga at du helst vil bestemme når hun skriver og hva hun skriver...

Det dere har sammen når dere møtes er det viktige her.

Gjest lurven
Skrevet

du må slappe mere av, ikke ta alt så tungt

Skrevet

Ikke vær så desperat, klengete, oversosial, bekreftelsessyk og intens. Det kan bli voldsomt og alt for mye av det gode.

Stadig bekreftelsesbehov klem og kos" i alle hilsener gjør at folk med litt i hodet går lei ganskje kjapt.

Skrevet
Nå ska jeg:

Slutte å klage/sifra om små bagateller og vimse og ymse om smått og snålt.

Slutte å analysere ting og vri og vende (i hodet mitt) på ting hun sier  i(tone fall, måten hun sier det på)

Fornuftig!

Å kreve for mye kan fort bli veldig slitsomt. At du er en følsom fyr, er bra...men å poengtere det i tide og utide gjør det lett for at det virker puslete, desperat og en anelse...hjelpesløst faktisk.

Uansett, bra at det har ordnet seg.

Skrevet

Signerer denne!!! Det er så utrolig slitsomt med sånne sms-"krav". Ikke alle som trives så godt med å skrive sms'er hele tiden. Når det begynner å bli slitsomt og føles som en belastning, kan det alene gjerne drepe et forhold.

Skrevet

til trådstarter:

nå vet du hvordan flesteparten av oss kvinner har det :sjarmor::sjarmor: overanalysering og følsomhet når man ikke får tilbake det man vil eller forventer (sms etc)...hehe...

det ordner seg nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...