Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!


-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg!!!

innom mens den lille mannen min koser seg i sofaen.

Synes som alle andre her inne at den lille mannen din er bare helt nyyyyydelig.

Du, mener husker å huske at du adde en oppskrift på foccatcia brød her inne.... Kunne du ha sendt den på PM til meg??? Dersom du orker og har tid da og lyst selvsagt

Ha en perfekt dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Gleder meg allerede til mange flere bilder av godklumpen! Men vi kan vel ikke egentlig kalle ham en liten klump...han er jo så lang og fin :hjerter:

Nei nå begynner det lesbetv på tv3. Da må jeg pakke sammen på kontoret for i dag.

Kos deg masse med tassen denne uken!!! Gleder meg veldig (selv om det er utrolig skremmende) til det blir vår tur. tror mannen er mer klar enn meg på at han skal komme ut... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :vinke:

Lenge siden jeg har vært innom her nå, så jeg er ikke helt oppdatert! Men det ser ut som du koser deg med mammarollen! Hilste nettop på en bebis som er omtrent så gammel som din, og det er virkelig herlig når de oppdager verden rundt seg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja, så var også 3 måneders kontrollen overstått , enda Jacob ikke er mer enn 2 mnd og 2 uker gammel! Allikevel, tiden flyr!!! :overrasket:

Aller først vitale mål (6 uker):

Vekt: 5850 gram (5140 gram)

Lengde: 61 cm (59 cm)

Hodeomkrets: 41 cm (39 cm)

HELT PERFEKT!

:hjerter_rundt:

Må innrømme jeg hadde trodd han var over 6 kg nå, men det var han altså ikke! Nesten litt lettet jeg! *s* Han følger i allefall kurven helt som han skal når det kommer til vekt i forhold til lengde osv. Ligger akkurat på gjennomsnittet for gutter; på streken! :sjarmor:

Trass i at Jacob er forkjølet, fikk han vaksine. Det var litt brutalt å få se nålen som jeg visste skulle rett inn i låret på gullet mitt :grine:, men det gikk veldig greit. Jacob ble kjempesinna akkurat når helsesøster stakk, men idét han kom opp på skulderen min og fikk kos, ble det tyst! Flinke gutten det! Så fikk han litt pupp og sov i 3 timer. Etter det har han vært særs sutrete. Skrek utrøstelig i over en time før jeg forsøkte med 2 ml flytende Pinex. Da ble ungen en annen etter 5 minutter! Holdt i 6 timer før han fikk en ny tokt, så vi ga han 2 ml til og nå sover han søtt igjen. Dakkar lille vennen min...han har nok hatt litt vondt ja! :(

Ellers har vi vært hos svigermor/farmor på middag i dag. Søsteren til mannen min og hennes mann og to døtre reiser 3 uker til USA imorgen, så da hadde vi sånn "ha det bra"-middag! ;) Koselig nok det, men det blir mye skrik og skrål med tre unger mellom 2 og 6 år...og Jacob. Fikk litt vondt av han også, at han skulle bli hersjet sånn med av de andre, nå som han har blitt stukket av "den slemme helsesøstera" og alt ting! Så jeg passet på at han fikk mye ro, og dro hjem forholdsvis fort.

Han sover forøvrig fortsatt 10 timer i strekk hver natt; 5. natten på rad nå! :hoppe:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

SÅ mye soving! Det høres jo skikkelig herlig ut! Men det betyr vel at han har det fint og at han får den maten han trenger om dagen! Og på kontroll allerede, han er kanskje litt forut for sin tid, rett og slett? ;):ler:

Og S K J Ø N N! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så flotte tall fra kontrollen - men dakar liten da, som måte få sprøyte. Skjønner jo at det ikke var no' moro!

Så godt at han sover så godt om natta - en sånn en vil jeg også ha! :Nikke:

Kose dere i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Her har jeg ikke vært på lenge.... :sjenert: Skal bli flinkere å hoppe innom, jeg lover!

Så bra at han sover hele natta! :tommelsmil: Han er jo så vakker, lilleprinsen....

*smelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns han høres normal ut jeg, som ikke liker at noen stikker sprøyter i ham... men selvsagt ikke kjekt som mor å se ungen ha det vondt.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Fine tall fra kontrollen, håper bivirkningene av sprøyta går fort over!

Flinke Jacob som sover så godt om natta, det håper jeg han fortsetter med!

Ønsker dere en flott dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra i heimen! ;)

Bare vært hjemme og slappet av i dag. Snusken har nok vært litt mer grinete enn normalt...han er hoven i låret der han ble stukket, så det er nok litt ømt tenker jeg. Men stort sett har han vært seg selv igjen. Rart med det, men selv om han sover så godt om natten nå (sov 10.5 timer i natt) og faktisk godt på dagen også, så merker jeg så innmari godt hvor sliiiten jeg er. Kanskje det er fordi jeg nå rekker å kjenne etter!? :klø: Vel, sov på sofaen i to timer i ettermiddag...derfor jeg selvsagt ikke får sove nå, enda jeg er steintrøtt! :sur:

Anyhur; har litt lyst til å vise dere en montasje fra fotograferingen da lilleprinsen var 1 mnd gammel:

*poff*

Kommer til å fjerne linken om ikke så lenge, men ta gjerne en titt nå! :)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...