Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:klem: Vennen min...

Dette var ikke gode nyheter nei...Huff...jeg føler så med deg.Er så vondt å bli så redd og lei seg..og det er nesten fælt å jobbe i hesevesenet og plutselig bli en pårørende.Man vet nesten for mye...Men så vet vi jo også om de gode tingene og tilfellene hvor alt går bra!

Skal vite at jeg tenker på deg og dine og esnder over så mye positiv energi som jeg bare kan finne! Dette må gå bra!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten

Huff da Teddyvennen :troest:

Er ikke så mye jeg kan si annet enn at jeg håper dette går bra. Selv om det sikkert er lett å se det negative somhelsepersonell, så er det viktig å fokusere på det positive :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle tilbekemeldinger! :klem:

Pappa kom hjem nå, han fikk perm og lov til å gå i selskapet han er invitert til i kveld med beskjed om å drikke masse vann. Han skal inn til noe kontrast- og ultralyd us. imorgen, samt røntgen, for å scanne hele kroppen. Det er nyrene som sliter, men det later til at det ikke er snakk om svikt ENDA, så jeg krysser bare alt jeg har for at dette går bra! :Nikke:

De leter etter kreft også, men det er for å være sikre på at det IKKE er det. Ingenting tilsier dette så langt - fin lever, lymfe mm. Skremmende, men godt å få de utelukket hvis så er tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Uffda, dette var ikke hyggelige nyheter! :kose: Som du sier, når du vet litt om hva det KAN være, blir du kanskje enda mer bekymret enn ellers? Men det virker jo som om han virkelig er i gode hender, da, og at de tar hensyn og prøver å utelukke mest mulig. Men nyrer skal man jo ikke tøyse med, så jeg håper han blir frisk igjen! :klem:

Skjønner jo VELDIG godt at du ikke er helt klar for å miste pappa'n din enda, særlig nå som Jacob er bitteliten!

Og Jacoben er skjønn som alltid... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Så trist å høre at pappaen din er syk, jeg skjønner godt at du både er lei deg og redd!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...