søndagsengel? Skrevet 29. mai 2006 #741 Del Skrevet 29. mai 2006 Den kaka hørtes virkelig god ut altså!!! Må nok prøve meg på den en gang (for øyeblikket er kjøleskapet fullt av kaker fra dåpen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2006 #742 Del Skrevet 29. mai 2006 Innom i full fart for å si hei og legge igjen en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mai 2006 #743 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. mai 2006 #744 Del Skrevet 29. mai 2006 Håper du koser deg i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mai 2006 #745 Del Skrevet 29. mai 2006 Åh ja! Jordbærkaken din var goooo altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mai 2006 #746 Del Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk for i går Toria!! Kjempe hyggelig å hilse på deg og lilleprinsen!! Han var helt til å spise opp. Det var forsåvidt kaken din også Håper dere ikke satt så lenge i kø? Jeg og Izaria snek oss forbi mange biler ved å "leke" dumme blondiner Ha en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei alle mine skjønne... ...og dere snuppelurene mine: Tuuusen takk for en strålende koselig dag hos Heidi! Men jeg blir nok ikke til å besøke dere så mye nå denne uken...er litt redd og lei meg... Pappa har vært hos legen, han har vært så trøtt og slapp den siste måneden og spist dårlig. Fikk svar på noen blodprøver i dag og det ser ikke så veldig bra ut! Han har forhøyede verdier når det kommer til senkning, og en god del hvite blodlegemer. Er ikke så mange lidelser som forårsaker dette og leukemi/blodkreft er jo en av dem. Legen trodde ikke det var dette, men svar på nye prøver får han på torsdag...så blir det videre oppfølging etter dette! Legen var mer innstilt på at det kunne være en betennelse/infeksjon etter en stille lungebetennelse (funnet væske i den venstre lungen også), men jeg som er utdannet sykepleier må innrømme at jeg dessverre tenker det værste mange ganger! Dog; det gjelder å tenke positivt og pappa er veldig positiv. Han har hatt en "rensekur" i et par dager nå og føler seg allerede bedre...så muligens har det bare vært en seig infeksjon som har ført til både det ene og det andre. Den andre muligheten, en eller annen "sykdom" som legen nevnte og som bl.a fører til økt mengde trombocytter er noe man ikke dør av, men med - og det er jo slett ikke så alvorlig. Nu vel - jeg er så veldig veldig glad i pappa´n min, pappajente som jeg er, og jeg er veldig redd for å miste han. Vet jo han skal dø han som alle andre en gang, men jeg er ikke klar for det nå (det blir man jo aldri) - spesielt ikke nå mens Jacob enda er så liten og evt. ikke vil huske han... Nei, dette skal gå bra! ...bare et lite hjertesukk fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. mai 2006 #748 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. mai 2006 #749 Del Skrevet 29. mai 2006 Toria'n vår, da! Skjønner at du blir bekymret, mye står på spill når det er noe galt med ens foreldre, men du får prøve å trøste deg med det legen sier. Og hvis du har lyst til å komme deg ut litt med prinsen i morgen og tenke på andre ting, så skal Murmel, MammaSarius og jeg møtes kl. 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. mai 2006 #750 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mai 2006 #751 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er forferdelig å bekymre seg sånn for folk man er så inderlig glad i!!! Håper du likevel har noen fine dager i hjembyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. mai 2006 #752 Del Skrevet 29. mai 2006 Tenker på deg og dine, og krysser fingrene for at alt går bra med pappaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. mai 2006 #753 Del Skrevet 29. mai 2006 ..ville egentlig bare legge igjen en bilde fra i går her...også leste jeg om pappaen din Toria. Håper på det beste sammen med alle andre her inne. Verdens deiligste prins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. mai 2006 #754 Del Skrevet 29. mai 2006 for en herlig liten sovende prins ikke moro å høre om pappan din! men forhåpentligvis er det ikke så farlig som du antar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 29. mai 2006 #755 Del Skrevet 29. mai 2006 for å trøste en bekymret datter, og for hennes fantastiske prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #756 Del Skrevet 30. mai 2006 Pappa blir lagt inn i dag... Det dreier seg sannsynligvis om en VELDIG truende, om ikke faktisk, nyresvikt! :grine: Dette kan gå veldig bra dersom han får behandling i tide - han skal visst settes på noen medikamenter for å se om det hjelper, og sikkert ta en haug med prøver osv. Legen sa ikke så mye mer enn det på telefonen. Jeg vet bare så altfor godt hvor galt det kan gå! Men det er en trøst å vite at både medikamentell og op. behandling kan gjøre underverker. Nyretransplantasjon er jo noe av det som utføres mest her i Norge, så det kan legene... Det som bekymrer meg nå er jo pappas alder (fylte 73 år 20. mai), men jeg vet også at det utføres trenplantasjoner på så "gamle" mennesker så lenge de er sterke nok til det, og det er pappa. Han har jo ikke vært syk en dag i sitt liv; og om det står på at han må få en ekstra nyre så skal i allefall ikke jeg nekte - jeg hadde gitt han alle organene mine om jeg hadde kunnet. Heldigvis er det ikke tema!... Nei, vi får bare se hvordan dette går! Tenke positivt!!! Må bare innrømme at jeg allikevel er veldig redd og lei meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mai 2006 #757 Del Skrevet 30. mai 2006 Uffda, dette ordner seg nok! Jeg vet så utrolig godt hvor fælt det er når man får sånne beskjeder om pappaene. Vi som er pappajenter Pappa har nemlig en form for leukumi, men en snill en. Jeg fikk vite at han hadde tatt prøver for det rett føre påsken, så jeg var rimelig stresset frem til vi fikk vite at verdiene var veldig lave og hadde holdt seg stabile lenge (han har visst om det en stund før jeg fikk vite det). Men det er utrolig fælt å vite at han faktisk har en form for blodkreft og at den kan utvikle seg... Håper pappan din blir fort frisk! han har jo et nydelig barnebarn og skjemme bort nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 30. mai 2006 #758 Del Skrevet 30. mai 2006 KRysser fingre for at alt går bra... Har selv en far som har vært alvorlig syk, han hadde en stor hjerteoperasjon for noen år siden. Han er bedre, men vil jo aldri bli sitt gamle spreke jeg, selv om han trener aldri så hardt. Men dere høres positive ut, og det er viktig!! Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #759 Del Skrevet 30. mai 2006 Forstår godt at du blir redd og bekymret for faren din. Håper han får den behandlingen han trenger nå da slik at han blir frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #760 Del Skrevet 30. mai 2006 på Teddyvennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå