Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

Fremhevede innlegg

Gjest Rognebær
Skrevet

Håper dere ni-koser dere på lørdagsettermiddagen!

Han er nå bra skjønn! :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minimi
Skrevet (endret)

Ja det høres veldig bra ut med et lynkurs;) den sida virka veldig all right! kikka så vidt innom akkurat.

kan jo bare si i fra til deg når jeg trenger ett sånn kurs :) holder på å flytte nå, så er litt opptatt med tida.

Jeg brukte endel photoshop på skolen for ett par år siden men husker ikke så mye, men lærer stadig nye ting ;) kan redigere litt, men litt usikker på teksten, har ikke prøvd det så mye.

Endret av Minimi
Gjest gjest1
Skrevet

Hei snuppa, håper du har en fin søndag.

:klem:

Skrevet

Etter noen hektiske dager er jeg nå endelig innom deg igjen!

Håper dere har en like nydelig solskinnssøndag som vi har her!

Skrevet

Har forsømt dagboken min i helgen jeg gitt... Men det er koselig dere husker på meg! :)

Mannen reiser nemlig til Stavanger imorgen tidlig og blir borte helt til søndag - og da reiser jeg jo til Oslo...mannen kommer ikke dit før til pinsehelgen, så vi ser hverandre altså ikke på 11 dager! Det er leeeenge det, lenge for TT og Jacob å være uten mann og pappa! :( Så da har liksom helgen gått med til litt ekstra koooos... Gjett hvem som har blitt satt til å skifte SAMTLIGE bleier i dag også da?? :sjarmor: Joda, TT-mannen! Klart det; nå slipper han jo glatt unna for en tid! :grine2: Står på krava jeg assa!!! *s*

Ikke skjedd så mye her i helgen heller, men i dag lo Jacob for første gang. Han har smilt og åpenlyst ledd flere ganger - herlig! :hjerte:

Bare ÉN uke til jeg treffer jentene mine hos Heidi76!!!

:hoppe:

Gjest Rognebær
Skrevet

Å, det må være så herlig når de LER! :grine2: :grine2:

Du har vel sett den videoen med firlingebabyer med latterkrampe? UTROLIG komisk, og så så smittsomt, da! :grine2:

Håper det ikke blir altfor ensomt for dere med pappa'n et helt annet sted! Vi satser på at dagene flyr...

Skrevet

Hei hei

Vakre lille jacob begynt å le ja. Han er flink gutt :klappe:

Må kose dere ordentlig når dere skal være borte fra hverandre så lenge ja.

11 dager uten mannen ..det blir nok uvant tenker jeg. Du får kose deg i oslo da, og ha en fortsatt fin kveld :klem:

Skrevet

Åh, ler han! :grine2:

Det er så utrolig herlig! :hjerter_rundt:

Kos dere masse med pappaen nå før han drar!

Og så ses vi hos Heidi76! Om en UKE! :hoppe:

Skrevet

Så herlige bilder av Jacob :hjerte: Og så skjønn mamma han har.

Barnelatter er verdens beste lyd :grine2:

Jeg elsker å høre på det. Det gjør meg både glad og rørt.

Håper du får en fin mandag, selv om mannen din ikke skal være sammen med dere på noen dager.

Skrevet (endret)
Å, det må være så herlig når de LER!  :grine2:  :grine2:

Du har vel sett den videoen med firlingebabyer med latterkrampe? UTROLIG komisk, og så så smittsomt, da!  :grine2:

Håper det ikke blir altfor ensomt for dere med pappa'n et helt annet sted! Vi satser på at dagene flyr...

Jaaaaaaaa.... HERLIG!!! :hjerte:

Har sett den videoen! Bare helt herlig den også - men som jeg tror du kommenterte til den; tenk når de hyler alle fire i kor! :overrasket: :grine2:

Hei hei

Vakre lille jacob begynt å le ja. Han er flink gutt :klappe:

Må kose dere ordentlig når dere skal være borte fra hverandre så lenge ja.

11 dager uten mannen ..det blir nok uvant tenker jeg. Du får kose deg i oslo da, og ha en fortsatt fin kveld :klem:

:hjerter:

Blir uvant ja. Og slitsomt - er veldig deilig når pappa´n kan avlaste meg på ettermiddagene når han kommer hjem fra jobb. Får liksom LITT tid til meg selv også da... Men vi klarer oss nok. Tenker vi kommer til å trille mye tur og slite cafeer! :lol:

Åh, ler han! :grine2:

Det er så utrolig herlig! :hjerter_rundt:

Kos dere masse med pappaen nå før han drar!

Og så ses vi hos Heidi76! Om en UKE! :hoppe:

:sjarmor:

Ja, nå skal jeg kose meg en siste natt inntil kjæresten for en stund. Kanskje blir det litt :humpe: ???!! Vi får se... Prøvde i går, men det var ikke så godt - svei litt ja... :sjenert: Håper det blir bedre så vi kan få sexlivet igang igjen! :Nikke:

Gleder meg masse til neste søndag! :hoppe:

:kose:

Endret av -TeddyToria-
Skrevet

Du er kjempeflink til å scrappe altså :klappe:

Håper og tror du og Jacob får noen fine dager uten mannen! :) Det blir sikkert verst for mannen, som skal være lenge borte fra gutten sin for første gang! Kanskje han savner bleieskiftingen så mye at du slipper unna hele pinsehelgen :ler:

Skrevet

:klappe: Kjempefin scrapping!

Gleder meg sånn til å se deg og Jacob hos Heidi - og kanskje jeg får bli med på en trille- og caféslitetur når du er her oppe også?

Gjest Myztica
Skrevet

Kjempefin scrapping ja! Hvordan får du til egentlig?? Har ikke prøvd selv, men har hatt lyst lenge.. :ler:

Håper alt står bra til med deg og dere :klem:

Gjest miiip
Skrevet

Takk for oppmuntring! :) Nok en gang fin scrapping! :klem:

Skrevet (endret)
:klappe: Kjempefin scrapping!

Gleder meg sånn til å se deg og Jacob hos Heidi - og kanskje jeg får bli med på en trille- og caféslitetur når du er her oppe også?

Jaaa!!! Det må vi da gjøre. Skal jo være i Oslo i allefall i 5 dager. Vet ikke om det blir hytta - blir i Oslo hele tiden (ut pinsen) hvis det er dårlig vær. Hadde vært kjempekoselig å sees litt mer enn bare hos Heidi! :Nikke:;)

Ellers advarer jeg; jeg ser sliiiiiten og dvask ut fortiden assa...bare så det er sagt... :sjenert::rodme:

Kjempefin scrapping ja! Hvordan får du til egentlig?? Har ikke prøvd selv, men har hatt lyst lenge.. :ler: 

Håper alt står bra til med deg og dere :klem:

Bruker Adobe PhotoShop CS2. Et bilderedigerinsprogram jeg har på dataen. Scrapper for hånd også - da bruker jeg bare ark og dilldall beregnet på scrapping som du får kjøpt i hobbybutikker, bokhandler mm.

Det er veldig moro! :)

Endret av -TeddyToria-
Skrevet

Jeg har funnet ut at det er ultimat og ha to vogner! :Nikke:

Buggisen er perfekt for byturer og shopping, mens Teutonia´n er likeså for turer i skog og mark!!! Kunne brukt buggisen til det også altså, men føler allikevel at jeg tør å herje mer med Teutonia´n... Uansett, poenget er at jeg DIGGER begge vognene våre!!! Kunne faktisk ikke vært noen av dem foruten! :riste: Og det ser jammen ut til at vår lille prins trives like godt i begge to også! ;)

I dag har forøvrig Jacob vært skikkelig flink gutt og sovet masse! Endelig...leeenge siden han har sovet mye på dagtid nå. Fikk helt sjokk når jeg i ettermiddag så at han hadde sovet i hele 3 timer i strekk. Håper dog at dette ikke ødelegger for nattesøvnen og rutinene vi ellers er kommet inn i nå - det blir liksom mer og mer mønster i hverdagen og det er SÅÅÅ deilig!!! :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...