Skytte Skrevet 16. mai 2006 #581 Del Skrevet 16. mai 2006 Lykke til på kontrollen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. mai 2006 #582 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg!!! For en søt liten fyr altså . Helt nyyyydelig altså. Innom for å ønske deg en fortreffelig og knall 17.mai. Sikkert helt spessielt for deg siden dette er Jacabs første nationaldag. *SUKK*.Gleder meg til neste år jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 16. mai 2006 #583 Del Skrevet 16. mai 2006 Ha en fin dag i morgen! Hva er planene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #584 Del Skrevet 16. mai 2006 Skip-hop-dash sier bare jeg. :klø: Håper du får en fin 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 16. mai 2006 Du blir ikke kvitt masehøna... Nei, jeg har vært på .nl - bør jeg gå på co.uk? Men du - det står jo at changing pad er inkludert på duo, expo og dash? :klø: Lykke til på mamsekontroll - det kommer til å gå bra! ← Er så greit atte! Du maser jo ikke da... Spør i vei du! Jeg bestilte fra .co.uk jeg; de har gratis frakt! Mulig det er med stellematte, men det er visstnok bare et veldig tynt tøystykke. Stellematten på Pronto´n er tjukkere og bedre å ligge på etter hva jeg har forstått... Ha en fin dag i morgen! Hva er planene? ← Ingen store planer egentlig. Skal bake min drøm av en jordbærkake som jeg luuuurer på om ikke jeg skal smelle sammen til grillfesten hos Heidi76 om noen uker. Også skal jeg til byen med mannen og et vennepar med barn. Har planer om å møte min svoger og svigerinne også; så tar vi det derfra. Blir en god middag såklart, men om vi spiser ute eller disker opp noe hjemme vet vi ikke enda. Liker å ha det litt åpent med mindre vi blir invitert bort... Skal i allefall KOOOOOSE oss første 17. mai med lilleprinsen! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 16. mai 2006 Liten rapport fra min 6-ukers kontroll hos legen i dag... Fy flate som jeg gruet meg! Bare tanken på at noe/noen skulle rote rundt i rufsetufsa etter fødselen har vært helt :ehhh: *grøss* Men det gikk veldig greit og alt er bra med hu mor! BT er tilbake på normalen, blodprosenten fin og dåsa like så! Dvs. jeg har en rift etter et sting som faktisk ikke har grodd helt enda, så det er det som småblør når jeg er på do. Men det var ikke noe legen ville gjøre noe med. Har grod fint ellers, alle sting er borte, og jeg har blitt litt "tigh"! Hadde nok blitt strukket godt som legen så fint sa (næh, kødder du eller??? ), så nå blir det bedre for mannen! :grine2: Også måtte jeg kniiiiipe - knipe, knipe, knipe; det var det eneste som gjaldt! Er ikke så flink til det må jeg innrømme... Fikk ordnet med bytte av helsestasjon også. Fikk jo automatisk tildelt helsestasjonen her i bydelen, men den har jeg hørt veldig mye rart om og hadde ikke spesielt god kjemi med oldisen av en helsesøster som hører til der... Så jeg spurte legen min jeg, om det var noen sjans for at jeg heller kunne komme til helsestasjonen hos han. Og det var ikke noe problem; fikk komme rett inn til helsesøster som ringte og overførte papirer og info pr. data med én gang! Så nå skal jeg dit på 6-ukers kontroll med Jacob neste onsdag i steden, i gruppe med tre andre førstegangsfødende som fikk samtidig som meg og som utrolig nok alle er på samme alder. Helsesøster Britt var bare kjempesøt og imøtekommende, så dette virker utrolig mye bedre! Kjekt at Jacob får en helsestasjons-lege som jobber tett sammen med fastlegen vår også! Er så glad, så glad for det! Mannen min går også til denne legen; og han sa her at han ikke ville ha sex før Skjeie hadde sagt at det var greit. Fortalte legen dette da og han bare lo før han sa at jeg måtte hilse gubben og si at det var heeeelt greit! *s* Så får vi se tid det frister - lysten er der, men jeg vet ikke helt om underlivet mitt er helt med psykisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 #587 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg Teddy! Fint at kontrollen gikk bra, og at du fikk bytta helsestasjon! Men du, ang. sex så ta det i det tempoet du føler for. Det tok 8 uker før jeg følte meg klar i hvert fall, både psykisk og fysisk! Greit å vite det om stellematta på Skip*Hop Dash, jeg går jo og funderer på å bestille meg en sånn! Dette må undersøkes nærmere... :klø: Ha en kjempefin 17. mai, lille Jacobs første! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei på deg Teddy! Fint at kontrollen gikk bra, og at du fikk bytta helsestasjon! Men du, ang. sex så ta det i det tempoet du føler for. Det tok 8 uker før jeg følte meg klar i hvert fall, både psykisk og fysisk! Greit å vite det om stellematta på Skip*Hop Dash, jeg går jo og funderer på å bestille meg en sånn! Dette må undersøkes nærmere... :klø: Ha en kjempefin 17. mai, lille Jacobs første! :grine2: ← :grine2: Jaaa, det blir stas å trille vogn imorgen! Hmm...skal se om jeg finner tilbake til den tråden ang. stellematte til Skip*Hop. Var noen som skrev om en stellematte man kunne kjøpe løst som var så mye bedre! Gir deg beskjed hvis jeg finner den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. mai 2006 #589 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) VÅLERENGA LEDER 2-1!!!! til TEDDY TORIA!!! Endret 16. mai 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mai 2006 #590 Del Skrevet 16. mai 2006 Tusen takk for at du tar deg tid til å informere meg med teskje! Da skal jeg bestille på .co.uk! Flott å høre at alt gikk så bra på kontrollen din Du får bare holde igjen med sengegymnastikken til du føler alt er leget, ellers blir det nok enda mer venting til gang nr. to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #591 Del Skrevet 16. mai 2006 Noen ganger så ler jeg meg ihjel av uttrykkene dine altså, som rufsetufsa di. :grine2: Godt å høre at legen din friskmeldte rufsetufsa di slik at det går an å ta imot besøk igjen. Men sikkert lurt å vente til du føler deg 100% klar. Hvis du orker/gidder å bake kake til grillfesten så hadde jo det vært helt suuuupert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå datt jeg nettopp ned trappen...med Jacob!!! Tror det gikk bra med han...rakk ikke å tenke der jeg sklei så lang jeg var, men fikk liksom lagt han "pent" fra meg før jeg rullet videre... Han begynte jo å grine da, men roet seg med en gang mannen kom løpende, så det var vel mest fordi han ble redd! Jeg derimot slo ryggen min forderva og høyre albue til blods! Nå sover Jacob søtt på pappas bryst etter litt pupp; den elskede lille gutten min Tror dere vi burde ringe legevakten og høre om alt er greit?? Eller ville han vært urolig hvis han hadde slått seg og/eller noe var galt? Føler meg som verdens dårligste mor nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #593 Del Skrevet 16. mai 2006 Huff - det hørtes ikke noe morro ut. Later til at Jacob kom fra det i god behold, siden du fikk lagt han fra deg som du sier. Værre med mamma'n hans tror jeg. Håper vondtene går fort over og at det bare ble med noen skrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mai 2006 #594 Del Skrevet 16. mai 2006 Huff, så ekkel opplevelse det der! Men det høres ut som det gikk bra med Jacob, hadde vært mer bekymra hvis han IKKE skrek tror jeg. De tåler mye disse små. Har dere veldig hardt gulv? Sikkert lurt å følge ekstra med ham i kveld/natt. Skjønner at du er bekymra nå, men det er sikkert i orden hvis han oppfører seg som normalt. Og du er IKKE verdens dårligste mor, bare så du vet det! Du er en veldig god og omsorgsfull mor, som naturlig nok engster deg for barnet ditt når sånt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. mai 2006 #595 Del Skrevet 16. mai 2006 oi. det høres ut som en skremmende opplevelse! Men det gikk jo sannsynligvis bra. kanskje følge litt ekstra med så la t sier.. men du.. har du noen bilder av duo, expo og dash? og alle de andre rare utrykne eller? (stelleveska har jeg skjønt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #596 Del Skrevet 16. mai 2006 Uff, så ekkelt å falle ned trappa!! Babyer tåler veldig mye da, så det gikk nok bra, verre med deg tenker jeg, jeg skjønner det godt- hadde blitt livredd selv! Håper dere får en fin feiring i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. mai 2006 #597 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg mistet søs i bakken da jeg var seks år... Vi skulle i selskap og søs lå og gråt (hun var vel et halvt år). Spurte mamma om jeg kunne plukke henne opp men fikk ikke lov. Gjorde det likevel, jeg... og mistet henne selvsagt i gulvet. Plukket henne fort opp og satte en enda mer gråtende tilbake i stolen sin. Husket nemlig noe mamma hade sagt tilmeg: "det er ennå verre om et barn slutter å skrike etter et uhell. Det er da man skal være ekstra oppmeksom". Håper det går like bra med mamman til Jacob som med Javob selv . Men skjønner veldig godt at du ble skremt. Håper dere får sove godt i natt og jeg vet mannen vil ta godt vare på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 16. mai 2006 #598 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei Teddy! Det er så koselig å lese om livet ditt som nybakt mamma! Godt å høre alt går bra, tross trappefall i kveld. Regner med det gikk helt fint men skjønner godt du ble redd. Ha en fin 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mai 2006 #599 Del Skrevet 17. mai 2006 Håper du får en fin 17.mai feiring Koselig å kunne gå stolt rundt med Jacob å vise han frem tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. mai 2006 #600 Del Skrevet 17. mai 2006 Gratulerer så mye med dagen! Husk å spise masse is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå