-TeddyToria- Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #561 Del Skrevet 15. mai 2006 Så utrolig kul han er! Og du er jo superflink og kreativ både med scrappingen og generelt! Denne helgen har jeg fått overdose babyer - men bare på en positiv måte! På lørdag var vi i bryllup i Krs, og der var den nyfødte sønnen til et vennepar av oss med, og på søndag besøkte vi twinsene jeg fortalte om. Alle var utrolig søte! Og i går kveld toppet det seg med en dokumentar på tv2 om livet i mors mage.... Så nå skrangler det kraftig her Så herlig med en hel uke i Oslo! Kanskje vi skal vinke til hverandre da? ← Takk, takk, takk og takk! Ja, kan vi ikke vinke til hverandre da?? Det hadde jo vært kjempekos - så kan kanskje Jacob få det til å skrangle enda litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. mai 2006 #562 Del Skrevet 15. mai 2006 Så flink du er med scrapping og invitter! Jeg og vil klare sånn! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. mai 2006 #563 Del Skrevet 15. mai 2006 Hjelp! Nå må jeg få bestilt de greiene fra Babytrader... Jeg velger ex. vat, ikke sant? Og den billigste portoen? Og da er det i så fall tollen som kan komme i tillegg når pakken kommer til Norge? Eller hvordan er det det der er igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 15. mai 2006 #564 Del Skrevet 15. mai 2006 ...men, :klø: på dataen eller i et album i bokhyllen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #565 Del Skrevet 16. mai 2006 Hjelp! Nå må jeg få bestilt de greiene fra Babytrader... Jeg velger ex. vat, ikke sant? Og den billigste portoen? Og da er det i så fall tollen som kan komme i tillegg når pakken kommer til Norge? Eller hvordan er det det der er igjen? ← Du velger ex. vat ja, frakten er gratis! Er evt. bare tollen som skal kunne komme i tillegg etter hva jeg har forstått - barneutstyr er visstnok momsfritt! Men jeg tør jo ikke garantere noe før jeg vet hva som skjer med min egen pakke som sendes fra Nederland i dag! ...men, :klø: på dataen eller i et album i bokhyllen? ← På dataen OG for hånd! De du ser her har jeg laget på data...men jeg scrapper for hånd i album også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. mai 2006 #566 Del Skrevet 16. mai 2006 God morgen! Håper dere får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. mai 2006 #567 Del Skrevet 16. mai 2006 Så flink du er Så skjønn gutten din er Jeg vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. mai 2006 #568 Del Skrevet 16. mai 2006 De du ser her har jeg laget på data...men jeg scrapper for hånd i album også! ← Ok, det virker veldig gøy! Høres ut som om noe jeg kunne ha funnet på også. Gleder meg til å se deg den 28.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mai 2006 #569 Del Skrevet 16. mai 2006 Du velger ex. vat ja, frakten er gratis! Er evt. bare tollen som skal kunne komme i tillegg etter hva jeg har forstått - barneutstyr er visstnok momsfritt! Men jeg tør jo ikke garantere noe før jeg vet hva som skjer med min egen pakke som sendes fra Nederland i dag! ← :klø: Er frakten gratis? Jeg får at det koster 28 euro... Også står det at transportbagen ikke er på lager - bør jeg da vente med hele bestillingen til den er på lager igjen? Skulle du bestille SkipHop? Tror ikke jeg får mannen med på noe annet enn Duo'n, for han vil ha flapp... Hvor bestiller du i så fall fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. mai 2006 #570 Del Skrevet 16. mai 2006 skiphop? duo? flapp? kan noen forklare en uvitende barnløs sånne rare utrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 16. mai 2006 #571 Del Skrevet 16. mai 2006 Du velger ex. vat ja, frakten er gratis! Er evt. bare tollen som skal kunne komme i tillegg etter hva jeg har forstått - barneutstyr er visstnok momsfritt! Men jeg tør jo ikke garantere noe før jeg vet hva som skjer med min egen pakke som sendes fra Nederland i dag! ← Så kommer pirkeguri... Barneutstyr er tollfritt, det er momsen på 25% samt fortollingsgebyr man må betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. mai 2006 #572 Del Skrevet 16. mai 2006 hva slags program bruker du når du scrapper på data??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) :klø: Er frakten gratis? Jeg får at det koster 28 euro... Også står det at transportbagen ikke er på lager - bør jeg da vente med hele bestillingen til den er på lager igjen? Skulle du bestille SkipHop? Tror ikke jeg får mannen med på noe annet enn Duo'n, for han vil ha flapp... Hvor bestiller du i så fall fra? ← Ja, jeg har i allefall ikke betalt for frakt! Bestilte trekk, parasoll og transportbag. Den skulle komme på lager I DAG - fikk mail fra Alice hos BT i forrige uke der de skrev at de ikke hadde sendt varene fordi den ikke var på lager, men kom inn og vile bli sendt sammen med det andre 16. mai! Kunne evt. fått det andre tilsendt tidligere, men det spilte ingen rolle for meg...så da ventet jeg. Jeg har bestilt Skip*Hop - Expo og Pronto. Bestilte fra Kiwi Kid LCC: dette skal være billigst og best etter hva jeg har funnet ut på nett. De fleste på NM anbefaler denne siden! Jeg bestilte på søndag og fikk mail om at de hadde sendt ut varene i går morges allerede! Ingen jeg har hørt om som har måttet betale toll heller... Skjønte ikke helt det med flapp jeg heller. Har en tråd inne på NM der jeg spurte om Duo vs. Expo i bruk OG sammen med buggis - de fleste anbefalte Expo, selv om de som har Duo er fornøyd med den! skiphop? duo? flapp? kan noen forklare en uvitende barnløs sånne rare utrykk ← Skip*Hop er en type stelleveske; Duo, Expo, Pronto og Dash er ulike modeller innen merket med litt ulik størrelse, funksjon mm. Flapp kan jeg ikke forklare... Så kommer pirkeguri... Barneutstyr er tollfritt, det er momsen på 25% samt fortollingsgebyr man må betale. ← Ok da... Visste jo det var NOE, husket bare ikke akkurat hva! Takk for oppklaringen! Blir billigere UANSETT, hvis jeg er så uheldig å måtte betale! hva slags program bruker du når du scrapper på data??? ← Adobe PhotoShop CS2 Endret 16. mai 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Alexi skal forøvrig ha tilbud på Skip*Hop Dash fortiden... ...og når jeg går inn på BabyTrader står det at de har fri frakt på Bugaboo og Stokke i Europa! Send dem en mail hvis du er usikker! Endret 16. mai 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mai 2006 #575 Del Skrevet 16. mai 2006 Flapp = lokk Men nå ser jeg jo at jeg har blandet dem, jeg mente Dash, for det er den som har flapp. Men hvorfor skal du ha Pronto i tillegg? Rart det der med frakten, da... For når jeg går igjennom hele bestillingsprosessen, så må jeg velge mellom billig og dyr frakt, billig er 28 euro. Unnskyld at jeg maser sånn altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 16. mai 2006 Flapp = lokk Men nå ser jeg jo at jeg har blandet dem, jeg mente Dash, for det er den som har flapp. Men hvorfor skal du ha Pronto i tillegg? Rart det der med frakten, da... For når jeg går igjennom hele bestillingsprosessen, så må jeg velge mellom billig og dyr frakt, billig er 28 euro. Unnskyld at jeg maser sånn altså ← Hmmm... Så rart med frakten. Bestiller du fra co.uk?? Jeg bestilte Pronto i tillegg fordi den virker så kjekk å ha liggende i bilen ol. hvis man bare skal en kjapp tur ut. Grei å ha for Gunnar også hvis han skal avsted bare for en liten stund! Dessuten følger det jo ikke med stellematte til Skip*Hop - det kan man evt. kjøpe i tillegg for $6 og det er visstnok bare en tøyfille. Pronto er mer solid da og tar jo ikke stor plass heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #577 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå må jeg stikke! Skal på 6-ukerskontroll hos legen med underlivet mitt! HAR IKKE LYST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 16. mai 2006 #578 Del Skrevet 16. mai 2006 Det går så bra så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. mai 2006 #579 Del Skrevet 16. mai 2006 Hmmm... Så rart med frakten. Bestiller du fra co.uk?? Jeg bestilte Pronto i tillegg fordi den virker så kjekk å ha liggende i bilen ol. hvis man bare skal en kjapp tur ut. Grei å ha for Gunnar også hvis han skal avsted bare for en liten stund! Dessuten følger det jo ikke med stellematte til Skip*Hop - det kan man evt. kjøpe i tillegg for $6 og det er visstnok bare en tøyfille. Pronto er mer solid da og tar jo ikke stor plass heller! ← Du blir ikke kvitt masehøna... Nei, jeg har vært på .nl - bør jeg gå på co.uk? Men du - det står jo at changing pad er inkludert på duo, expo og dash? :klø: Lykke til på mamsekontroll - det kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 16. mai 2006 #580 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Så flotte invitasjoner du har laget! Jeg er kjempe-imponert! De baby-utstyrs-handle-greiene tror jeg nok ikke at jeg skal kommentere, nei. Så veldig komplisert ut for meg! Endret 16. mai 2006 av Gika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå