Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Har ikke kommet over de dåpsinvitasjonene ennå jeg. Skal i dåp den 11 jeg også, og snakket om det i sta. Tenkte jeg skulle vise de invitasjonene dine, men så tenkte jeg....nei det skal jeg ikke. Den ideen skal jeg spare til jeg trenger den selv :ler:

Er du fra vågsbygd eller? Var der mye når jeg var liten, mamma og pappa har noen omgangsvenner som bor der se

Ha en fortsatt fin søndagskveld :klem:

:ler:

Men det er jo SMART da - å spare alle de gode ideene man kommer over til man trenger dem selv! :Nikke::tommel: I allefall noen av dem! ;)

Nei, jeg er Oslojente jeg...gift med Kr.sandsgutt! :) Han er heller ikke fra Vågsbygd, men Hellemyr (om du vet hvor det er). Mine foreldre har også omgangsvenner i Vågsbygd - så vittig! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Kjempefine invitasjoner! :hoppe:

Og for en søøøøøøt liten fotballgutt,da. Han er så nuttelig at han er alldeles til å spise opp.*nussnussnussnussnuss* :kyss:

Håper dere har hatt en deilig helg,og at Jacob får en god sovenatt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Kan du sende meg fila på mail snuppa?

Ble så fryktelig nyskjerrig når jeg så fila du hadde prøvd å sende meg på MSN.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger filene fort inn her jeg MammaSarius...hadde tenkt til å gjøre det uansett! :)

Scrappet jo litt i går - fikk ikke laget mer enn to, men ble veldig fornøyd med resultatet:

Jacobs første smil

gallery_7814_152_46999.jpg

Vår store dag 20.08.05

gallery_7814_152_22788.jpg

:)

Skriver mer senere i dag hvis jeg rekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er til å scrappe da......nå har jeg lest og lest :ler: rekker jo nesten ikke å følge med her inne hvis man er borte en dag el 2

nydelige invitasjoner også du er veldig kreativ må jeg si :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Så flink du er! Og så bra at du legger det ut her til inspirasjon for oss andre :Nikke:

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg Teddy!!

Så utrolig flink du er til scrapping. Har veldig lyst til å gjøre det selv med baby et babyalbum til knøttet. Nå ble jeg også inspirert til å få gjort unna litt bilder i løpet av dagen idag og imorgen.....

Håper du og lille gutt får en fortreffelig dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gurimalla så flink du er Teddy med både dåpsinvitter og scrapping. Ser skikkelig proft ut og ble jo veldig lekkert da. :tommelsmil:

Håper virkelig at du får til å komme søndag 28. mai. Perfekt med en liten stopp hos meg vel på vei hjem til sørlandet?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså så flink med hendene og så kreativ at jeg blir helt stum!!!

Scrappinga var kanonbra og dere var jo bare sååå nydelige da :grine2:

Og helt enig med alle andre ang de invitasjonene til dåpen..De var råflotte!!

*suger til meg kreativitet mens jeg er her*

Jeg skjønner bare ikke hvordan du får tid til alt jeg :overrasket:

Lurer på hvordan mitt liv som småbarnsmamma blir altså.......

Håper lilleprinsen sover godt å gir deg masse tid til å sove og slappe av og kose deg med "dine" ting!

Ha en fin mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok en gang klappe litt for deg som er så flink til å lage ting og til å scrappe! :klappe:

Det ser jo så gøy ut... og det blir rålekkert! :tommel:

Håååper jeg ser deg hos Heidi76 den 28. mai! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ser det ut til at planen blir sånn som dette for å komme seg avsted på grillings hos Heidi... :danse:

Mamma og pappa skal på hytta den helgen, så jeg kommer evt. til å kjøre TIL Oslo den søndagen; slik at grillfesten blir en pit-stop på vei nordover isteden! ;) Så har MammaSarius sagt at hun evt. sitter på meg med fra Tønsberg og inn til Oslo når festen er over...

Da blir jeg i Oslo i en ukes tid før vi runder det av med et par dager på hytta i pinsen! ;) Tror det blir helt topp - å få litt tid hjemme i hovestaden også og ikke bare reise og reise! :tommel: Gleder meg allerede, for jeg tror mer eller mindre at det er helt sikkert at vi gjør det sånn. Mannen kommer bare inn på onsdagen eller torsdagen første uken i juni! :Nikke:

Åh, som jeg gleder meg!

:hoppe:

(Bildene er slettet...)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Søøøøøt flørtebasse. :hjerte:

Bare vent,om en 15 års tid står småjentene i kø på trappa deres og venter på han. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kul han er! :)

Og du er jo superflink og kreativ både med scrappingen og generelt!

Denne helgen har jeg fått overdose babyer - men bare på en positiv måte! På lørdag var vi i bryllup i Krs, og der var den nyfødte sønnen til et vennepar av oss med, og på søndag besøkte vi twinsene jeg fortalte om. Alle var utrolig søte! Og i går kveld toppet det seg med en dokumentar på tv2 om livet i mors mage.... Så nå skrangler det kraftig her :ler:

Så herlig med en hel uke i Oslo! Kanskje vi skal vinke til hverandre da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: kjempebra! Men hva er scrapping og hva skal du bruke det til?

Scrapping er bildemontasje - skikkelig forseggjort album om du vil ;) Rett og slett bare en måte å style fotoalbumet på og lage litt mer ut av det - skrive og lime inn ting som kanskje betyr noe - "det lille ekstra"! :) Skal ikke bruke det til noe annet enn å ha det som gode minner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til scrapping da, du er jo skikkelig kreativ! Helt imponert jeg :klappe: Skal begynne med byggealbum nå snart, så kanskje jeg skal prøve meg på litt sånn scrapping jeg oxo! Har jo kjøpt album med helt svarte sider, så det kan jo bli bra det :ler:

Vakre lille Jacob som smiler da...han er jo bare til å smelte av :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...