monja Skrevet 23. april 2006 #261 Del Skrevet 23. april 2006 Så bra at dere koste dere i bryllup - selv med sprelske FrP'ere på samme hotell Og skryt av bebisen er jo alltid koselig Håper hodepinen gir seg og at du ikke må plages av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. april 2006 #262 Del Skrevet 23. april 2006 Så flott at dere koste dere i går, og at Jacob var i godt humør Håper hodepinen gir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #263 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. april 2006 #264 Del Skrevet 23. april 2006 Heisann TT! Innom en tur og hilser på, og ønsker dere en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #265 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. april 2006 Forfatter #266 Del Skrevet 24. april 2006 Vi har visst fått en liten terrorist i hus! Men i dag formiddag bæsjet han for første gang på 24 timer igjen (normalt bæsjer han HELE TIDEN!!!) og sover nå søtt i vognen sin ute! *puh* Håper det letta på trøkket og at vi får en bedre dag og natt nå, for de to siste nettene har vært et mareritt. I natt har han sovet max 2 timer i strekk og brukt 2 - 3 timer på å sovne igjen! Og ikke har han funnet ro ved puppen heller, så jeg må fint innrømme at jeg er veldig og nå... Tror kanskje jeg må krype under dyna igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. april 2006 #267 Del Skrevet 24. april 2006 Gå og legg deg du, Toria'n! Du får benytte de sjansene du har til å få deg en blund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #268 Del Skrevet 24. april 2006 Høres ut til at du har hatt ett par slitsomme dager og netter ja. Syns godt at du kan legge deg med GOD samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 24. april 2006 #269 Del Skrevet 24. april 2006 Hei på deg!!! Så fint å lese at du hadde kost deg under bryllupet. Det fortjente du. Men hodepine da. Huff og huff. ikken godt i det hele tatt Kom deg under dyna igjen du. Utnytt den tiden lille gutten sover til å sove du også. Så får huset heller se ut som om det har blitt bombet. (sier ikke at det ser sånn ut hos deg altså ) Håper dagen blir bedre etterhvert med litt ekstra søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. april 2006 Forfatter #270 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Nei, nå må jeg ta meg litt sammen og bruke litt tid på dere også... Føler jo jeg forsømmer alle og enhver helt! Akkurat nå sover Jacob igjen, etter nok et bæsjebleie-skift i klassen "eksplosjonsartet"! Bare godt han får det ut altså - skal være meg en fryyyyd å skifte slike bleier bare han begynner å sove bedre igjen. Sover han til meeeer en kl. 15.30 nå, så har han sovet mer enn 2 timer for første gang på tre dager! *bust bust* Men før jeg stikker på butikken OG tar meg en runde rundt her inne, så MÅ jeg bare legge inn noen skrytebilder av lille gullet. For han er jo et lite sjarmtroll av en lilleprins når han er blid! Han hadde en time i dag hvor han var skikkelig våken og tilfreds, og da fikk jeg knipset noen fine bilder! Bare se her; en vaskeekte Prins Jacob: (Bildene er slettet...) Endret 13. juni 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #271 Del Skrevet 24. april 2006 Han er så fiiiin altså! Syns han har fått litt mere baby-bollekinn siden sist også jeg da. Tydelig at han spiser godt og legger på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. april 2006 #272 Del Skrevet 24. april 2006 Veldig fin - og lik seg selv (OG den lille gutten fra La vita e bella )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. april 2006 #273 Del Skrevet 24. april 2006 Vet du hva, V? Synes lilleprinsen bare blir nydeligere og nydeligere, jeg... Så våken og fin, og nesten et smil da gitt! Ser ikke fram til våkennetter og min store skrekk er kolikkbarn i tillegg til at min migrene vedvarer etter svangerskapet. Da må jeg seriøst finne litt hjelp fra høyere makter. Sov så ofte du har mulighet til det, vi venter tålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. april 2006 #274 Del Skrevet 24. april 2006 :grine2: FOR EN NYDELIG PRINS! Forhåpentligvis får han sove bedre når magen er i gang igjen. Fint å høre at dere koste dere i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #275 Del Skrevet 24. april 2006 :grine2: Han er så skjønn :grine2: Er ikke annet å si TT! Han er en ekte prins skjønn! Håper dere får en fin kveld og ei rolig natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #276 Del Skrevet 24. april 2006 Så vakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #277 Del Skrevet 24. april 2006 :grine2: Nå har jeg lest hele fødselsrapporten din! Høyt for mannen også! Og det midt i autofil,imponert! Men det var såå herlig å lese om opplevelsen din! Og jeg er så glad for at den ble så bra! Og at der var ei som var skikkelig oppriktig opptatt av dere! Guuuud som jeg håper på en positiv opplevelse!! Tenker mer og mer på fødselen nå...og akkurat idag gruer jeg meg mest til å vimse rundt med rumpa bar....Vet jo at de er mer enn vant med det og at de nok har sett det meste,men...Tenkte du noe på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 24. april 2006 #278 Del Skrevet 24. april 2006 :grine2: nyyyydelige jacob! Men du...husker diskusjonen vi hadde om utstyret hans (utifra ulbildene)..hvordan ser det ut nå? Har han nok å skryte av?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. april 2006 #279 Del Skrevet 24. april 2006 Du og du, så nyyyydelig han er!!!! :hjerter: Ser ut som han smiler litt på det øverste bildet, ja! I hvertfall med øynene Men du...husker diskusjonen vi hadde om utstyret hans (utifra ulbildene)..hvordan ser det ut nå? Har han nok å skryte av?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. april 2006 Forfatter #280 Del Skrevet 24. april 2006 Vet du hva, V? Synes lilleprinsen bare blir nydeligere og nydeligere, jeg... Så våken og fin, og nesten et smil da gitt! Ser ikke fram til våkennetter og min store skrekk er kolikkbarn i tillegg til at min migrene vedvarer etter svangerskapet. Da må jeg seriøst finne litt hjelp fra høyere makter. Sov så ofte du har mulighet til det, vi venter tålmodig ← :grine2: FOR EN NYDELIG PRINS! Forhåpentligvis får han sove bedre når magen er i gang igjen. Fint å høre at dere koste dere i bryllup! ← Så vakker!! ← Takk alle sammen for så koselige tilbakemeldinger!!! :grine2: Nå har jeg lest hele fødselsrapporten din! Høyt for mannen også! Og det midt i autofil,imponert! Men det var såå herlig å lese om opplevelsen din! Og jeg er så glad for at den ble så bra! Og at der var ei som var skikkelig oppriktig opptatt av dere! Guuuud som jeg håper på en positiv opplevelse!! Tenker mer og mer på fødselen nå...og akkurat idag gruer jeg meg mest til å vimse rundt med rumpa bar....Vet jo at de er mer enn vant med det og at de nok har sett det meste,men...Tenkte du noe på det? ← Så bra at du synes det var fin lesning...ønsker jo ikke å skremme noen - og selv om det er tøft akkurat der og da, så er det SÅÅÅ verdt det og FULLT UT overkommelig! Det går veldig bra skal du se! Tenkte en del på dette med "rumpa bar" i forkant jeg også, og skrev i ønskebrev at jeg gjerne kunne tenke meg å være litt tildekket (med laken liksom over det som skjedde "down there") og det var ikke noe problem. Selv om jeg må innrømme at alle slike tanker forsvant som dugg for solen midt oppi det hele! :grine2: Husker til og med at jeg ropte noe om at jeg trodde jeg bæsjet på meg, men det var ikke noe problem sa de og jeg kunne ikke brydd meg mindre - skulle liksom bare gi beskjed. Men jeg gjorde det ikke da! :grine2: nyyyydelige jacob! Men du...husker diskusjonen vi hadde om utstyret hans (utifra ulbildene)..hvordan ser det ut nå? Har han nok å skryte av?? ← Ja, jeg husker den diskusjonen! ...og joda, han er vel utstyrt han. Har i allefall det han skal ha som gutt! Skal se om ikke jeg kan finne et bildebevis! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå