Gjest lillelou Skrevet 21. april 2006 #241 Del Skrevet 21. april 2006 Gooooood helg , Teddy! Håper dere får det koselig i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #242 Del Skrevet 21. april 2006 Usj, skjønner at du ikke har hatt en særlig morsom dag på jakt etter penklær men trøst deg med at det er jo bare så vidt over 2 uker siden Jacob ble født. Håper du får det kjekt i bryllup i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 21. april 2006 #243 Del Skrevet 21. april 2006 God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. april 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 22. april 2006 Oh my god! Våknet med DEN vonde venstrepuppen nå; knallhard! ...og klissvått i senga! Måtte bare løpe opp og forsøke å pumpe meg, ettersom Jacob fremdeles sover. Og tror dere ikke jeg fikk pumpet ut 140 ml fra det ENE brystet??? Normalt har jeg kaaanskje klart å pumpe 100 ml tilsammen på BEGGE brystene, så detta var jo helt sinnsykt! Tydelig at jeg har begynt å produsere mer enn nok melk i allefall! Men dakkar lille prinsen vår... Skulle legge oss i går, etter at han hadde sovet siden kl. 21. Så våknet han da, 00.30...og bare kastet opp over hele seg, meg og senga vår. Måtte skifte på alt...til og med dynen min var blitt gjennomvåt der spruten traff! Han ble kjemperolig etterpå da, og siden jeg fikk akutt redsel for at det var noe med melken min, så ga jeg han litt mme. Men han drakk bare 30 ml (90-100 ml er normal måltidsstørrelse for han) før han sluknet igjen. Så da regner jeg med at han ikke var sulten, men bare har vært glupsk og puppet litt vel for mye i går. For det var mer enn bare magesekk-innhold som kom opp i går; i allefall virket det sånn, for det var MYE! Trodde ikke den lille magen hadde plass til så mye på én gang! Når han sluknet igjen 01.50 skal de sies at han sov til kl. 05.50, og fra 06.30 og sover enda... Så jeg velger å tro at han har det bra jeg! Selv om jeg ble litt bekymret i natt og tenkte mange dumme, rare tanker i frykt for at noe skulle være galt. Men hadde han hatt vondt, hadde han ikke skreket og sovet dårlig da? :klø: Nei, nå må jeg stikke! Har litt å gjøre før vielse og det hele, så jeg rekker ikke noen runde i dag - dessverre! Håper bare at alle sammen som titter innom får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 22. april 2006 #245 Del Skrevet 22. april 2006 Det var da voldsomt da. Stakkats lille Jacob som kasta opp i natt da! Kan alt for lite om slikt jeg, men vet at sønnen til fetteren min kasta opp i stedet for å gulpe. Han hadde noe barneastma og var innmari slimete og tett. Men Jacob kan vel rett os slett kanskje bare ha fått litt mye mat? Håper dagen i dag blir flott, med en nydelig vielse og en super bryllupsmiddag/fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. april 2006 #246 Del Skrevet 22. april 2006 Stakkat lille Jacob da. Ikke lett å være liten og glupsk Kos deg i bryllup da, jeg skal også i bryllup i dag. De er i allefall heldige med været her vi bor da God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. april 2006 #247 Del Skrevet 22. april 2006 Kos deg i bryllup i dag!!! Mmm, endelig kan du drikke vin igjen Leon gulper masse, og det er ofte veldig mye og tyntflytende, som du beskriver det. Helsesøster sa at det kommer så mye fordi det kommer ut sammen med spytt, og at det er normalt og ufarlig. Så vi får håpe det bare var det som skjedde hos dere! Så lenge har ikke så ut til å ha vondt, var det nok ikke farlig i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 22. april 2006 #248 Del Skrevet 22. april 2006 Håper du har en superduper dag og at det blir et vakkert bryllup. Kos deg med vinen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2006 #249 Del Skrevet 22. april 2006 Så bra at du har mere enn nok av melk da. Hadde Jacoben vært syk så hadde du nok hørt det. Så lenge han sover og spiser og er fornøyd så er sikkert alt i skjønneste orden. Kos deg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. april 2006 #250 Del Skrevet 22. april 2006 Kos deg masse i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. april 2006 #251 Del Skrevet 22. april 2006 HEi på deg!!! Huff for en begynnelse på natten da. . Men det er nok som du sier, at lille gutt kanskje var litt vel glupsk igår og dermed spiste mer enn magen tålte. Håper du får en fin dag i bryllup. Du ser sikkert helt nydelig ut. De fleste skjønner at det ikke er enkelt å finne noe fint når kroppen ikke henger helt med i svingene liksom. Og mannen din han synes sikkert at du er den meste sexy og flotteste kvinnene på denne jorden. Skjønner at det ikke er lett å finne antrekk. Jeg sliter selv jeg. Vet feks IKKE hva jeg skal ha på til 17.mai.... . Håper bare i det lengste at knøttet finner veien ut FØR 17.mai... Håper du klarer å slappe av i løpet av kvelden og heldige du som kan nyyyyte et glass vin eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. april 2006 #252 Del Skrevet 22. april 2006 Uffda, stakkars lille Jacob... ikke noe moro å spy nei. Håper det er gått over nå da, kanskje han bare hadde litt for mye innabords, da kan det gå sånn Håper dere koser dere i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 22. april 2006 #253 Del Skrevet 22. april 2006 hallais...atte du det Photoshop Elements du nevnte er det eget program eller noe som følger me pc`n-> i programvaren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. april 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 23. april 2006 Orker ikke skrive så mye i dag heller jeg! Har så hodepine at jeg tror øya spretter ut av hodet her... :eee: Så jeg får besøke dere andre en annen dag igjen; forhåpentligvis imorgen. Men det var en strålende dag i går - et flott bryllup med nydelig brud og kjekk brudgom! Masse god mat og et stk. DEILIG gladd hvitvin! Jacob oppførte seg eksemplarisk! Enten sov han eller han var lys våken og sjarmerte hele selskapet i senk når vi en gang hadde han nede i en pause for å "vise han frem" på kommando fra svigermor og min ene svigerinne! :grine2: Forresten, må bare fortelle. Dette hotellet som de feiret på er byens fineste, men også senter for et u-tall konferanser mm. I går hadde Fremskrittspartiet en eller annen samling i Brasseriet på hotellet, som da mer eller mindre ligger i lobbyen...og FY FLATE for noen gærninger! Én gang jeg måtte gå igjennom der for å gi litt pupp til Jacob, så satt de med blå poser på hodet alle sammen, plastkopper på nesa og papptallerkner hvert øre! Også satt de der og lo og skråla og var helt ville! Hadde med meg Jacob ned igjen et par ganger også, og da var jo alle de kaklende FRP-kjerringene helt ville. Åhhh, nåååååh...*sukk*...*stønn*..."han er nyyyyyyydelig"!!! Akkurat DET var jo litt koselig da! *stolt mor* I natt har derimot lille nurket vært alt annet enn eksemplarisk, og holdt oss oppe så og si hele natten. Kan vel ikke annet enn å legge skylden på han for hodepinen! Men jeg hadde igrunnen hodepine i hele går også, så det er vel kanskje den som ikke har gitt slipp heller... Jaja, sånn er det! Nå må jeg ha noe mat før jeg sikkert må frem med puppen igjen! Håper alle får en flott søndag; så kommer jeg som sagt sterkere tilbake med en runde eller to i morgen! til alle dere søte sjeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. april 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 23. april 2006 hallais...atte du det Photoshop Elements du nevnte er det eget program eller noe som følger me pc`n-> i programvaren??? ← Det er et eget program man gjerne må kjøpe... Enkelte ganger følger det med når man kjøper PC, men det er litt avhengig av type PC-pakker osv. Men du kan altså laste ned gratisversjoner du kan prøve i 30 dager her: http://www.adobe.com/support/downloads/main.html (scroll deg nedover til du kommer til Photoshop...finnes flere versjoner du kan prøve, som alle går ut på det samme, bare at noen versjoner er litt mer "avanserte" og "oppdaterte" - jeg har både brukt Elements og CS2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #256 Del Skrevet 23. april 2006 Heihei! Huff og av..ikke kjekt med oppkast og hodepinetilstander Men det er vel en del av medaljens bakside... Men Jacobskryt og trivelig bryllupp er jo bare sååå kult da Fine fine sjarmøren deres! Er så nydelig den signaturen din altså! De store fine øynene som bare smelter meg helt....*sukk* Oi så sentimental jeg holder på å bli nå...! Håper der får en god dag med litt søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. april 2006 #257 Del Skrevet 23. april 2006 Hei søde! Hørtes ut som en bra kveld i går! Skjønner godt at du føler deg som en stolt mor! Hvem var det som giftet seg i går da? God bedring med hodepinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 23. april 2006 #258 Del Skrevet 23. april 2006 Hei TT! God bedring for hodet ditt! Måtte virkelig :grine2: av den bæsjehistorien!! Ryggen, magen, bein og ARMER! Utrolig hva de kan få til!! (Hjelp! Hva har vi i vente?) Kos deg med Jacob! Han er virkelig nydelig, skjønner at du er stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. april 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 23. april 2006 Hei søde! Hørtes ut som en bra kveld i går! Skjønner godt at du føler deg som en stolt mor! Hvem var det som giftet seg i går da? God bedring med hodepinen! ← Det var broren til G som giftet seg... Så det var jo litt ekstra stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 23. april 2006 #260 Del Skrevet 23. april 2006 Jøss- jammen meg har foreldrene til G fått giftet bort barna sine den siste tiden. To i fjor og ett i år. Ikke dårlig! Og ikke billig kan jeg tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå