Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg en god helg!

Skjønner godt at du gleder deg til bryllup og litt rødvin ;) . Det går nok veldig bra med mormor som barnevakt!

Lykke til med kjolejakt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

HEI!!!

GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE PRINSEN!!! :hjerte: Han er jo bare helt vidunderlig nydelig - og jeg har vært SÅ spent på hvordan det går med dere. Har fortsatt ikke fått tilbake pc'n min, så jeg får ikke oppdatert meg så mye som jeg vil.

Men nå fikk jeg i hvertfall endelig gratulert dere og lest litt om hverdagen din som småbarnsmor.

Lykke til videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Innom i den nye koselige mammaboken for første gang med ønske om en herlig helg for deg TT og vakre Jacob Alexander! :klem: Han er virkelig en utrolig vakker gutt! Spennende å følge dere her - suger til meg alle erfaringer frem til vårt lille nurk kommer (og planlegger allerede pumping etter jordbær spising..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsmelk mot tett nese virket bra her også. I tillegg har vi hevet hodeenden på senga hans litt :) Håper dere har en kjempefin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en kjapp tur innom i kveld...

Sov sånn passe i natt! Lille vennen ville ikke sove mer etter kl. 05 :Gjesp: - ikke før pappa kom til unnsetning og lot han ligge på brystet sitt... Så i dag er vi sliiiitne begge to; ja, alle sammen!

Har vært på farten i hele dag også, på desperat jakt etter noe jeg kan ha på meg i morgen. Men FY FLATE for et mareritt! :frustrert:

Det er jo INGENTING som passer! :grine:

Kroppen min er så stygg og fæl nå. Skikkelig dvask og vissen ettersom mye av vannet er borte og huden bare slenger i folder! :overrasket::sur: IKKE mye stas og se seg selv i alle speilene i utallige prøverom; med endeløse bomturer...ettersom det ikke finnes et plagg som sitter fint på meg nå. Enten er det puppene eller magen som ødelegger helt! :tristbla:

Endte til slutt opp med et svart mamma-skjørt for GRAVIDE!!! :overrasket: Med en svart, hvit prikkete topp og rød cardigan. Det eneste som kunne duge. Ikke VELDIG finfint, men jeg ser i allefall UT! :ironi:

Jacob er verdens beste og største gave; men det er helt jævelig å være MEG nå!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du føler det med tanke på klær. Jeg har det sånn enda jeg. Legen min sa at det gjerne kan ta 9 mnd å komme tilbake til seg selv igjen, men ikke hos meg nei. Det er lenge igjen til det skjer.

Ikke meningen å syte så fælt i boka di :sjenert:

Godt at du fant noe om ikke annet. Folk forventer jo ikke at du er i toppform så kort tid etter en fødsel da vet du :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:troest: Ikke noe gøy å føle seg sånn! Her sniker cellulittene seg på - så jeg vet jeg har en innsats å gjøre når Lillemann har kommet seg ut (veldig glad jeg har et år til neste bikinisesong :sjenert: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ikke noe gøy å handle klær etter fødselen, og enda verre er det nok med pentøy, som det er begrenset utvalg av! Bra du fant noe, du blir helt sikkert veldig fin :klem: Jeg må snart på jakt etter noe jeg kan ha i bryllupet til et vennepar, og jeg gruer meg til å prøve klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...