-TeddyToria- Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 10. mai 2006 Så moro med sånn fotograf da! Skal hun være med under dåpen og ta bilder da eller reiser dere til studioet hennes med dåpsbarnet? ← Ja, det var veldig kjekt å finne ut at vi har en så dyktig fotograf "i familien"! Hun skal være med under dåpen ja og ta noen bilder i kirken, samt etterpå selvsagt - med familie osv. Håper å få noen skikkelig fine bilder av dåpsbarnet, meg og papppaen ute hvis været tillater det! Gleder meg til å se fotografbilder av skjønningen din! Det er absolutt verdt pengene, helt enig! Så deilig at ting har normalisert seg litt nå. Og at han smiler da! Ingenting smelter et mammahjerte mer enn det! Ha en fin kveld! ← Klar du skal få se! Vet ikke enda om jeg får eller kommer til å legge de ut her, men alternativt sender jeg bare på mail vettu! Ja, nå har det virkelig normalisert seg... Natt til i går sov han 5.5 og 3 timer i strekk før det var på tide å stå opp, og i natt har han sovet For et nyyydelig smil!!! Er det noen sjanse for at vi får se fotografbilder etter hvert?? Og du... hytta? Er det den på Hvaler eller? ← Det er nok en sjanse for det som jeg skrev til LT over her; men det er mulig det blir pr. mail. Men det ser jeg bare! Hytta er den på Hvaler! Må le hver gang jeg ser signaturen din Så liten gutt, og så har han russekort alt! (Ja, jeg jobber på vgs og omgis av russ og vanngeværer dagen lang...) ← Ja, kanskje sant det...har ikke tenkt over det! *s* Kan tenke meg det er litt masete og omgis russ fra ende til annen dagen lang i april/mai! *puh* Men det er vel litt kjekt også!!? Tuuuusen takk, lille Jacob Alexander (og mammaen og pappan din) for et kjempefint og koselig takkekort! Kjempefint om du sier fra om den pakken, ja - ser ut til at det blir derfra vi bestiller. Jente- og shoppingtur høres veldig hyggelig ut - må nesten se det an litt når det nærmer seg, men det er en god idé! ← Bare hyggelig tante E! Har vært i kontakt med BT nå...pakken min er ikke sendt enda fordi transportbagen ikke har vært in stock, men de skulle sende 16. mai, så da får jeg komme tilbake til deg etter det, hvis dere da ikke allerede bare har bestilt! For all del, skjønner godt at du må se det an mtp. shoppingtur, det må jo vi også. Men det hadde i allefall vært kjempekoselig! :-D Mammasarius og Babysariusen takker og for kjempekoselig takkekort med nydelig bilde av den lille prinsen! ← Vær så god, tante T! Hei snuppa, tusen takk for kjempefint takkekort jeg fikk i posten i dag. ← Vær så god og til deg tante Heidi! Jaaaaa! ← Vi gleder oss masse til å se deg begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Alt vel i heimen her! Dagen i går kom og gikk i en fei... Min svoger ble 30 år og vi var en tur der for å feire med litt kake og snask! Veldig koselig...og ALLE er jo bare såååå opptatt av Jacob! *s* Han fikk mer oppmerksomhet en jubilanten gitt! :grine2: Ellers sover han godt om natten; i natt hadde jeg bare en tur opp for amme ila. det jeg kan kalle natt - sånn mellom kl. 01 og 06, så det skal jeg være veldig fornøyd med! Jacob spiser, bæsjer, sover og er våken om hverandre og virker å være en veldig trygg og fornøyd liten gutt! Selvsagt griner han, og noen ganger lar vi han grine litt også før vi kommer løpende, men stort sett får han all den oppmerksomheten han både trenger og krever... Da vi var hos helsesøster i april veide han jo 4045 gram. For moro gikk jeg på vekten i går; først uten han et par ganger for å være sikker på min vekt...før jeg gikk på den et par ganger med han - og jaggu ser det ikke ut til at han har lagt på seg 6-700 gram siden sist! Det er flinke gutten som spiser og blir STOOOR det! Jeg holder forresten på med en hjemmeside til han. Den er langt fra ferdig og stadig under oppdatering; men titt gjerne innom: Prinsens lille side - Jacob blir veldig glad for alle hilsener også! :blunke: Nå må jeg stelle oss litt og ta en tur til byen mm. Men håper jeg får stukket innom og tatt en runde i ettermiddag! til alle - også dere jeg ikke "svarte" i innlegget over Endret 10. mai 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #483 Del Skrevet 10. mai 2006 :grine2: Jacob er så fiiin! Og for en bra hjemmeside!!Gleder meg til å lese mer i den etterhvert og få lagt igjen en hilsen!Måtte bare tyvtitte litt nå,har planer om å komme meg ut en tur meeen...! Tiden flyr og det er så koselig å bare sitte her å lese om mager og babyer og alt det som hører med! Ha en herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. mai 2006 #484 Del Skrevet 10. mai 2006 Kjempefine hjemmesider! Flink du! Håper dere har det toppers i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #485 Del Skrevet 10. mai 2006 Er hytta på Hvaler?? Hvor på hvaler da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #486 Del Skrevet 10. mai 2006 Er hytta på Hvaler?? Hvor på hvaler da?? ← På den ytterste nøgne ø! *s* Nei, men en av øyene som ligger lengst ut; lengst ut i havet hvis du ikke regner med Tisler! Herføl, om du vet hvor det er?!? --- START vant forøvrig 10-1 i Cupen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #487 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er meeeeget godt kjent på Hvaler!! Herføl er deilig!! Så morro at du har hytte på "min" øy, det vil si den ytterste øya lissom... Herføl og Søndre hører med til den øya da vettu.... Morro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. mai 2006 #488 Del Skrevet 10. mai 2006 Så flott hjemmeside! Du er så flink til å ordne slike ting! Og sååå mange fine bilder av prinsen da! Han er bare kjempeherlig! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mai 2006 #489 Del Skrevet 10. mai 2006 Så fin hjemmeside da..flink du Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 10. mai 2006 #490 Del Skrevet 10. mai 2006 Heia Start!!! Morsom og veeeldig søt hjemmeside. Han er (eller kommer i alle fall til å bli) rett og slett en knakende kjekk kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 10. mai 2006 #491 Del Skrevet 10. mai 2006 Kul avatar du har fått deg Teddy. Jeg er ikke noe fotballmenneske i det hele tatt, men har fått med meg at det er et lag man aldri kan heie på, og det er VIF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. mai 2006 #492 Del Skrevet 11. mai 2006 Helt korrrekt izaria! vif skal man ikke heie på nei. Flott hjemmeside du har laget til prinsen toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. mai 2006 #493 Del Skrevet 11. mai 2006 Helt korrrekt izaria! vif skal man ikke heie på nei. Flott hjemmeside du har laget til prinsen toria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. mai 2006 #494 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei på deg Teddy!!! Så fint at det se ut til at dere har fått en sovverutine. INgenting er bedre enn det. Fin hjemmeside til prinsen også. La ikke igjen noen hilsen jeg, men tittet innom. Håper ikke Jacob og mammaen sliter for mye i varmen. Ha en super fin torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #495 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #496 Del Skrevet 11. mai 2006 Innom og klemmer litt på TT og lilleprinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #497 Del Skrevet 12. mai 2006 Heisann!! Titter inom for å ønske dere ei riktig så god helg! Håper dere har det bra og koser dere sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mai 2006 #498 Del Skrevet 12. mai 2006 Ha en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 12. mai 2006 #499 Del Skrevet 12. mai 2006 Så kjempefin side Jacob har fått! Og så mange nyyydelige bilder! Blir helt her jeg sitter,jeg! Håper dere får en deilig helg,alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 12. mai 2006 #500 Del Skrevet 12. mai 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå