-TeddyToria- Skrevet 27. april 2006 Forfatter #341 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Weeeee!!! Nå har jeg bestilt nytt fleecetrekk, parasoll og transportbag til buggisen!!! Blir lækkert med grå parasoll som står til alle farger og knallblå fleece! Jubiiiiiiiii!!! Endret 27. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 27. april 2006 #342 Del Skrevet 27. april 2006 Shopping er moro!! Godt å være tilbake på nett - flere bilder av godgutten i morgen eller?? Måtte du sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #343 Del Skrevet 27. april 2006 Har vært litt mye annet i det siste, men hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 28. april 2006 #344 Del Skrevet 28. april 2006 litt for nytt trekk til Buggisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. april 2006 #345 Del Skrevet 28. april 2006 Ønsker dere en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. april 2006 #346 Del Skrevet 28. april 2006 Me like shopping Ha ei fortryllende helg sammen med dine to kjære menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 28. april 2006 #347 Del Skrevet 28. april 2006 Hei på deg!!! Innom med en daglig og ønske om en fortreffelig kveld og helg sammen med mannen og lille prinsen PS: ønsker flere bilder av skjønnheten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. april 2006 #348 Del Skrevet 28. april 2006 Gøy med shopping! Min tur i morgen (eller det er jo egentlig i dag!) Håper formen er bedre, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. april 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Så koselig med alle dere som er innom selv om ikke jeg er det... Litt travelt...også glemmer jeg det rent når jeg først har tid. Sånn var det i allefall i går! Mannen skiftet et digert vindu i stuen og jeg måtte ut av hus med Jacob, så i går gikk det i ett; etter en veldig masete natt. Huset er bomba...og jeg aner ikke råd for når jeg skal klare, ikke minst HVORDAN, å få det og ting på rett kjøl igjen! Puh, det skal ikke være lett! Men jeg har jaffal ikke glemt dere og KG altså; bare så det er sagt - det bare blir litt sporadisk om dagen! til den som er innom og/eller vil ha Endret 29. april 2006 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 29. april 2006 #350 Del Skrevet 29. april 2006 Men blir dere ikke LEI alle bildene da? Føler jeg drukner dere... ← Nope! Blir ikke lei av å se på noe så vakkert vet du!!! Synes du har vært veldig flink fotograf jeg! Stilig med svart/hvitt bilder også! Goood helg til deg og de to guttene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 29. april 2006 Forfatter #351 Del Skrevet 29. april 2006 Nope! Blir ikke lei av å se på noe så vakkert vet du!!! Synes du har vært veldig flink fotograf jeg! Stilig med svart/hvitt bilder også! Goood helg til deg og de to guttene dine! ← Den er grei! Da blir det nok flere bilder; om enn ikke HVER dag! :grine2: God helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 29. april 2006 #352 Del Skrevet 29. april 2006 God morgen!! Vi blir da aldri lei av så se på den lille nydelige gutten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. april 2006 #353 Del Skrevet 29. april 2006 kan jo ikke bli lei av en slik liten godklump vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 29. april 2006 #354 Del Skrevet 29. april 2006 Form min del kan du øse ut bilder i store mengder av det lille nurket ditt. Han er jo så skjønn Og om du ikke har så mye til til KG, så skjønner jeg det da. Men da er det ekstra hyggelig når du først er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 29. april 2006 #355 Del Skrevet 29. april 2006 Flere kommer sikkert etterhvert... Men blir dere ikke LEI alle bildene da? Føler jeg drukner dere... ← Kom gjerne med flere - daglig også! Han er jo så ufattelig god! Kjempefinr bilder du hadde tatt. Sorthvitt er veldig veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. april 2006 #356 Del Skrevet 29. april 2006 Ikke bare er han vakker, og du flink til å ta bilder, men han har virkelig skikkelig personlighet på bildene! Dypt blikk og ja, det hele! ← Aner jeg en liten fotomodell her? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. april 2006 #357 Del Skrevet 29. april 2006 :grine2: Han er så skjønn! Falt helt for gjespebildet, jeg da! Skjønn liten beibi, trøtt som en strømpe Vi blir ALDRI lei av bilder av Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 29. april 2006 #358 Del Skrevet 29. april 2006 Niks, blir ikke lei jeg heller! Han er jo bare superherlig I morges lurte jeg forresten på om det begynner å rable litt for meg nå som det tyter ut beibiser i hytt og gevær. For i natt drømte jeg at jeg også hadde fått meg en baby! (Legger ikke skjul på at det skrangler voldsomt, men at vi må vente litt) Du og Jacob var også med - husker ikke helt hva som var greia, men vi satt nå i alle fall der med hver vår baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 29. april 2006 #359 Del Skrevet 29. april 2006 Går vel ikke an å se seg lei på den nydelige prinsen din vel? Håper dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. april 2006 #360 Del Skrevet 29. april 2006 Enig med alle andre her, hvem kan bli lei av skjønne bilder av en så herlig liten fyr? Kjenner det skrangler som besatt her jeg sitter,men så forkjølt som jeg er, skal det vel godt gjøres om jeg klarer å overfalle mannen-han har bare sykelpleierfølelser for meg akkurat nå. Håper Teddyfamilien får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå