Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Weeeee!!!

:hoppe:

Nå har jeg bestilt nytt fleecetrekk, parasoll og transportbag til buggisen!!! :danse:

Blir lækkert med grå parasoll som står til alle farger og knallblå fleece!

Jubiiiiiiiii!!!

:hoppe:

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Shopping er moro!!

Godt å være tilbake på nett - flere bilder av godgutten i morgen eller?? :sjenert:

Måtte du sove godt i natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Innom med en daglig :klem: og ønske om en fortreffelig kveld og helg sammen med mannen og lille prinsen

:klem:

PS: ønsker flere bilder av skjønnheten..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig med alle dere som er innom selv om ikke jeg er det...

Litt travelt...også glemmer jeg det rent når jeg først har tid. :flau: Sånn var det i allefall i går! :sjenert:

Mannen skiftet et digert vindu i stuen og jeg måtte ut av hus med Jacob, så i går gikk det i ett; etter en veldig masete natt. Huset er bomba...og jeg aner ikke råd for når jeg skal klare, ikke minst HVORDAN, å få det og ting på rett kjøl igjen! :sur:

Puh, det skal ikke være lett! :riste:

Men jeg har jaffal ikke glemt dere og KG altså; bare så det er sagt - det bare blir litt sporadisk om dagen!

:kyss: til den som er innom og/eller vil ha

;)

Endret av -TeddyToria-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir dere ikke LEI alle bildene da? Føler jeg drukner dere... :sjenert:

Nope! :riste: Blir ikke lei av å se på noe så vakkert vet du!!! :hjerte:

Synes du har vært veldig flink fotograf jeg! Stilig med svart/hvitt bilder også!

Goood helg til deg og de to guttene dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!  :riste: Blir ikke lei av å se på noe så vakkert vet du!!!  :hjerte:

Synes du har vært veldig flink fotograf jeg! Stilig med svart/hvitt bilder også!

Goood helg til deg og de to guttene dine! :klem:

:sjarmor:

Den er grei! Da blir det nok flere bilder; om enn ikke HVER dag! :grine2:

God helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Form min del kan du øse ut bilder i store mengder av det lille nurket ditt. Han er jo så skjønn :hjerter:

Og om du ikke har så mye til til KG, så skjønner jeg det da. Men da er det ekstra hyggelig når du først er her :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kommer sikkert etterhvert... Men blir dere ikke LEI alle bildene da? Føler jeg drukner dere... :sjenert:

:riste:

Kom gjerne med flere - daglig også!

Han er jo så ufattelig god! :hjerte: Kjempefinr bilder du hadde tatt. Sorthvitt er veldig veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er han vakker, og du flink til å ta bilder, men han har virkelig skikkelig personlighet på bildene! Dypt blikk og ja, det hele!

gallery_7814_142_1786.jpg

gallery_7814_142_446.jpg

Aner jeg en liten fotomodell her? :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Han er så skjønn! Falt helt for gjespebildet, jeg da! :Gjesp: Skjønn liten beibi, trøtt som en strømpe :ler:

Vi blir ALDRI lei av bilder av Jacob :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, blir ikke lei jeg heller! :) Han er jo bare superherlig :hjerter:

I morges lurte jeg forresten på om det begynner å rable litt for meg nå som det tyter ut beibiser i hytt og gevær. For i natt drømte jeg at jeg også hadde fått meg en baby! :overrasket:(Legger ikke skjul på at det skrangler voldsomt, men at vi må vente litt) Du og Jacob var også med - husker ikke helt hva som var greia, men vi satt nå i alle fall der med hver vår baby :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Enig med alle andre her, hvem kan bli lei av skjønne bilder av en så herlig liten fyr? :hjerte:

Kjenner det skrangler som besatt her jeg sitter,men så forkjølt som jeg er, skal det vel godt gjøres om jeg klarer å overfalle mannen-han har bare sykelpleierfølelser for meg akkurat nå. :ler:

Håper Teddyfamilien får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...