Gjest Bryllupsgjest Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et snørekorsett med mye holdin effekt? Eventuelt forslag til alternativ.
Kara W Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Jeg kjøper mine av denne mannen: http://www.corsetshop.net/Scripts/default.asp De er av helt utrolig bra kvalitet og absolutt vært prisen. Han lager til mål og spesifikasjoner hvis du ber om det. Hjemme har jeg en lang liste av andre steder som jeg kan poste iløpet av uken, hvis du vil. Du finner ikke korsetter i norske butikker, så vidt jeg vet, men det finnes et par importører, som jeg kan sende deg kontakt informasjon til. Har du brukt korsett før? Jeg ville absolutt anbefalt å prøve dem på hvis du ikke er helt sikkert på hva du vil ha. Hvis du bestiller over internet så vær sikker på at de har en god return-policy. Korsetter er dyre og det er kjipt å sitte med en som ikke passer.
lil Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Jeg kjøper mine av denne mannen: http://www.corsetshop.net/Scripts/default.asp De er av helt utrolig bra kvalitet og absolutt vært prisen. Han lager til mål og spesifikasjoner hvis du ber om det. Hjemme har jeg en lang liste av andre steder som jeg kan poste iløpet av uken, hvis du vil. Du finner ikke korsetter i norske butikker, så vidt jeg vet, men det finnes et par importører, som jeg kan sende deg kontakt informasjon til. ← WOW for et korsett! Har du et slikt bridal-corset?? Huff, litt dyrt, men...
Gjest Binna Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 (endret) Korsettlinker Du får kjøpt korsetter i norske butikker, men det blir jo ikke samme utvalget som du finner over nett. F.eks i /ved oslo: "Det lille Sextra"på Ski, "Manillusjon" på majorstua, "Secrets" i Pilestredet Endret 12. april 2006 av Binna
Gjest Binna Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 For nybegynnere kan det være ganske slitsomt å plutselig ha på seg et ordentlig korsett på bryllupsdagen. Du har jo "light- versonene" av korsett og litt mykere alternativer : korsett bodysuitlaaang strømpebukse ikke så sexy men.. overbust bodywrap Synes vel korsetter som det første jeg linker til er finest.
Kara W Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Nei, man trenger trening for å gå med et skikkelig korsett. Jeg bruker ofte korsett på fest og slikt, men synes fortsatt det er slitsomt å gå med en hel dag. På en så annstrengende dag som bryllupsdagen ville jeg anbefalt en "light"-versjon med plastspiler (evnt. spiral-spiler i en passende størrelse). De holder ting på plass, og kan definere midjen, men de gir deg ikke en mye tynnere midje enn du vanligvis har.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 streets of london på borg amfi storsenter har vollers snørekorsetter
Stine66 Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg kjøpte mitt korsett på Det lille sextra på Ski. Betalte 2200 for et flott korsett, det var absolutt verdt prisen, for det er utrolig som det gjør underverker med figuren! Men lurt å prøve-bruke det litt først ja, jeg var helt kake etter første gang jeg brukte det noen timer i strekk. Var helt behagelig å ha på, men når jeg tok det av, så sank jeg nesten sammen, føltes det som. Men jeg brukte det noen kvelder før jeg skulle bruke det ute blant folk. Var gjest i bryllup, og da brukte jeg det fra tidlig på morgenen til langt på natt, uten problemer, og heller ikke sliten dagen etter. En liten ting til, hvis du kjøper et skikkelig korsett (Snobz, Vollers, etc. ) så trenger du egentlig ikke tenke på å kjøpe et som er spesialsydd til deg, for det er så mye å gå på, og det former i så riktig fasong som det gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå