Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Ja, denne episoden med Sun og Jin. Jeg mener at Sun ble fertilisert fordi alle andre får ønskene sine der! Locke ble ikke lam mer, Shannon fikk sex osv osv Men han påstår at Sun var utro og meg og Jin er naive! Jeg tror øya er ønskenissen. Noen andre som skjønte denne her episoden hva som egentlig skjedde?
Litt Lost Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Her finnes jo ingen fastisvar, ikke før serien er slutt og en vet hva dette dreier seg om. Shannon fikk sex? Var vel ikke det hun ønsket seg, sex hadde hun i massevis med mange ulike menn. Hun ønsket å føle seg elsket, og det ble hun på øyen. Ikke vet jeg hvorfor slike ting går i oppfyllelse. Men jeg er av samme oppfatning som deg, at Sun og Jin ble gravid sammen, han er faren til barnet. Vi får sikkert vite mer om det i en eller annen episode. Jeg er av den oppfatning av at det som skjer på øyen er en del av et eneste stort forskningsprosjekt. Flykrasjet kan ha blitt plantet i hukommelsen deres f.eks. Kanskje Sun ble gravid gjennom prøverør, men dette har skjedd utenfor deres vitende. Locke kan ha fått en operasjon/behandling han ikke kan huske - men han ble jo plutselig lam igjen ved det andre flyet med all narkotikaen. Nå har jeg i grunn sluttet å tenke så mye på hva, hvordan og hvorfor. Jeg ser på episodene og nyter underholdningen ved det. Men vi kan jo prøve å ramse opp alt det positive: Sun og Jin skal bli foreldre. Kate er fri. Charlie er rusfri (men er han virkelig det?). Shannon ble elsket. Sayid evnet å elske et annet menneske igjen. Det ufødte barnet til Claire får vokse opp med sin mor. Claire får oppleve det å være mor for sitt barn og elske det mer enn noe annet. Locke kan gå. Michael fikk bli knyttet til sin sønn - som nå er forsvunnet for han igjen. Jack slipper å bli overskygget av sin far og dømt negativ hele tiden for hans evner som lege/kirurg. Sawyer - hva med han? Føler han endelig tilhørighet et sted?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Skal Sun og Jin bli foreldre? Det har jeg jaggu meg ikke fått med meg, og jeg har da sett hver bidige episode!
Milo Minderbinder Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Har nevnt det før.......... alle i lost er døde, og befinner seg i skjærsilden, der de håndterer spøkelser fra sitt liv.
Gjest Binna Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 (endret) Jeg er av samme oppfatning som Litt Lost, et eksperiment med folks psyke. Jeg tror ikke Sun har vært utro, det har ikke vært noe hint til det i det hele tatt. Endret 13. april 2006 av Binna
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Har nevnt det før.......... alle i lost er døde, og befinner seg i skjærsilden, der de håndterer spøkelser fra sitt liv. ← Enda produsentene har avkreftet dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 har de avkreftet dette??? så kult!!! da har de malt seg inn i et hjørne det skal bli en sann glede å se hvordan de kommer seg ut i fra............
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Jeg håper det er en fjolleøy bare. Som ER så overnaturlig. Også blir de redda og alle familie og venner er dreptav en komet slik at det hadde vært like greit å bli på øya ;D
Litt Lost Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 Det er jo noen som holder dem på øyen. The Others ser ut til å være et hinder, en barriere som holder dem i sjakk enten de kommer for langt ut på sjøen eller innover øyen. Innimellom kommer det andre folk til stedet for å utføre visse ting. Som f.eks Ethan og "sykehuset" - det er plutselig blitt forlatt innen en mnd etter at Claire kom seg ut. Engelskmannnen eller Iren som tok seg av tallpushingen sa opp da andre tok over. Hans jobb var over, så han dro. Han er ikke kommet tilbake. Har noen andre merket. At disse udyrene har sluttet å dukke opp etter at hele gjengen har laget en turnus over å trykke tall? Da det bare var en - engelsmannen, tenker jeg han sovnet en del ganger og noe mekanisk ble utløst. Hva med hviskingen i skogen, sluttet den også på det tidspunktet? Hviskingen gikk på hver enkelts frykt og historie. Jeg mener alt dette er menneskeskapt. Nothing else.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #10 Skrevet 13. april 2006 Men han engelskmannen tok jo dop som holdt han våken hele tiden, derfor orket han å trykke den hvert 108 min. Det var den vi så i introen med episoden om han som hadde disse rare tallene på.
Litt Lost Skrevet 13. april 2006 #11 Skrevet 13. april 2006 Ikke noe dop kan klare det over lang tid - tror jeg. Men hvor er han andre som døde? Hva gjorde engelskmannen med han?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 Det får vi sikkert vite etterhvert. Denne serien vet å dra ting ut til det siste Jeg vet ikke så mye om sånt dop, men i en serie som lost ville vel ganske mye være mulig! Spesielt om det er formula 4815162342 hoho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå