Gå til innhold

Bryllupsfest i telt..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Hei! Vi ønsker å ha bryllupsfesten i telt. Vet det er mange som mener det er dumt pga. vær osv, men vi har lyst til det.. Både fordi vi synes det er skikkelig koselig og ikke så formelt når vi skal ha sommerbryllup, fordi vi kan få bra tilbud på leie av telt og er studenter og avhengig av å få det billigst mulig, og fordi vi har så utrolig lyst på grillbuffet med helstekt lam eller noe på menyen.. Men problemet vårt er hvor vi kan sette det opp. Vi har ingen slektninger eller venner med stor nok hage. Leter dermed etter et sted hvor det er mulig å sette opp telt og hvor det er toaletter i nærheten. Det ideelle ville vært og leid et lite lokale med toaletter osv. hvor man kanskje kunne trukket inn i utover kvelden å ha teltet utenfor. Vi gifter oss i bærum og leter dermed etter et sted i oslo/bærum/asker.. Noen som kan hjelpe oss??? Tusen takk :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe dere, men jeg syns det høres kjempe koselig ut!

Vi og hadde planer om en "grillfest".

Tror det kommer til å bli stemningsfult.

De fleste telt tåler regn så det går sikkert fint. :klem:

Lykke til!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hvalstrand Bad tilbyr å arrangere fest i telt på deres eiendom

Skrevet

Ring kommunen og hør om det er noen steder det kan gjøres.

(Kultur og friluft feks.)

Skrevet

Spør hos park og idrettsvesenet, kanskje de har en tomt et sted som passer?

Skrevet

Holmenskjæret?

:ler: Eller, kanskje ikke?.... ;)

Skrevet

Hva med kalvøya? Der er det jo nydelig! :)

Skrevet
Hva med kalvøya? Der er det jo nydelig!  :)

Jeg tenkte også først på Kalvøya, men det er det alltid veldig mye folk. Det er vanskelig å finne et sted hvor man får vært litt i fred. De har jo doer der, men jeg har aldri brukt dem, og vet ikke hvor fristende det er å gå inn i dem i finstasen.

Forresten, bygget de ikke et nytt klubbhus der ute for et par år siden? (noen år siden jeg har vært der). Til venstre i det man kommer over broen? Hvis man setter opp et telt på plenen utenfor der, og så kan låne klubbhuset til å gå på do, hente vann etc. Det kan jo bli fint. Undersøk det!

Nei, nå er jeg trøtt og bare skriver tanker som dukker opp i hodet mitt uten filter. Best å slutte å skrive.

Skrevet

Kan være det går an å leie klubbhuset? Det var i tankene mine i allefall! Hvilken dato gifter du deg? Håper ikke jeg minimerer mine sjanser ved å spre ideene mine for alle vinder :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...