Gjest Privat Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Når jeg har vært inne på min msn eller mail på en annens pc, men har logget ut, er det noen måte de kan finne igjen passordet mitt på? Må det være lagret noen spesielle innstillinger eller programmer? Og hvordan kan jeg i tilfelle se hvor det er "huket av"? Har lånt en annens pc nå, og jeg vet at dette mennesket er usannsynlig nyssgjerrig......
Dolly_WoW Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 personen kan: *ha sett hva du skrev? *ha et program som lagrer tastetrykk og finne passordene dine Du BURDE alltid, når du låner andres PC, huke av for "benytter offentlig pc", eller "andre benytter denne pc". IKKE "husk passord"! Har du vært flink der er det liten sjanse for at personen kan logge seg på din mail. Men bytt passord hvis du er i tvil, det burde du uansett gjøre innimellom.
Gobi Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Du bør også huske på å sjekke om personen har skrudd av funksjonen som lagrer chat-loggen fra msn... .
sberg Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Dolly_WoW var nærme, men kom ikke til helt riktig konklusjon som ville ha vært å aldri bruke passordet sitt på en datamaskin man selv ikke eier/har kontroll over nettopp pga av spionprogrammene som hun nevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå