Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelp! Jeg er så innmari lei av å gå til knalldyre frisører som egentlig ikke er altfor flinke - kan noen tipse meg om litt rimeligere, flinke frisører i Oslo sentrum/Grünerløkka? Vet ikke om dette er riktig forum, men...?

Blir bare så frustrert over å betale 15-1600 for litt fargebehandling og klipp hos LaBionda og Adam&Eva - hvis noen der ute har en fresh, flink frisør å anbefale blir jeg veldig glad! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare gjenta meg selv jeg!

Albin Frisør på Brattlikollen er super!

Ligger ikke i sentrum da, men det går jo alltid en bane!

Det er ikke dyrt, frisørene er dyktige, har ikke hørt om misfornøyde kunder heller jeg.

Til denne salongen går unge og gamle om hverandre.

Likevel er det ingen "kjerring-frisør".

Disse frisørene har beina på bakken og hører på kundene sine.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg må bare gjenta meg selv jeg!

Albin Frisør på Brattlikollen er super!

Ligger ikke i sentrum da, men det går jo alltid en bane!

Lurer på om en av venninnene mine klippet seg der før ... hun var i alle fall fornøyd. Takk for tipset, det er notert!

Andre tips, anyone?

Skrevet

Hår Dott Enno ble jeg tipsa av, av xeyes. Og er fornøyd jeg :P Så da tipser jeg videre. :wink:

Ligger en salong på Grünerløkka.

www.haar.no

Gjest gurimalla
Skrevet

Can Cam på Grünerløkka, ligger i Markveien.

Skrevet

Henger meg på gurimalla her - Can Cam - og gjerne Kenneth - og du har gjort et varp. dyrt? Tja, koster vel det samme som andre, ikke rasende billig, men du får kvalitet for pengene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle tips - skal sjekke dem! Forresten: Haar.no hadde ganske "tacky" nettsider, men det avspeiler forhåpentligvis ikke kvaliteten på frisørene..?

Tar gjerne imot flere gode tips!

Skrevet

Can Cam og Kenenth brukte jeg etter tips fra noen her inne. Går aldri dit mer, tufsefrisyre. Ikke særlig kul heller

Gjest Anonymous
Skrevet
Can Cam og Kenenth brukte jeg etter tips fra noen her inne. Går aldri dit mer, tufsefrisyre. Ikke særlig kul heller

Hmmm... nå ble jeg betenkt... :o

Skrevet
Tusen takk for alle tips - skal sjekke dem! Forresten: Haar.no hadde ganske "tacky" nettsider, men det avspeiler forhåpentligvis ikke kvaliteten på frisørene..?  

Tar gjerne imot flere gode tips!

Tacky hvordan da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tacky hvordan da?

Mente det ikke som beinhard kritikk altså, men jeg fikk liksom litt inntrykk av at salongen var ganske harry ... presentasjonen av frisøren + bilder av "kjendiskundene" (hvorav en var "Miss blond Norge" el.l.) virket ikke så forlokkende på meg i alle fall. :-?

Kanskje det bare er jeg som er sær..? :oops:

Skrevet

Yep, du er sær! :ler: Nei, tulla. :wink:

Tjaa..kanskje det, har ikke tenkt over det. Men salongen var veldig fin og koselig altså. De ansatte også. :wink:

Lykke til videre i frisørsalongjakten. :P

Gjest Anonymous
Skrevet
Yep, du er sær!   :ler:   Nei, tulla.   :wink:  

Tjaa..kanskje det, har ikke tenkt over det.  Men salongen var veldig fin og koselig altså.  De ansatte også.  :wink:  

Lykke til videre i frisørsalongjakten.   :P

Jepp, da var det bekreftet - jeg er sær! :lol: Uansett, takk for fine tips - kanskje jeg endelig blir fornøyd nyfrisert til uka? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...