Gjest evig tøffel Skrevet 30. april 2006 #41 Del Skrevet 30. april 2006 Hei! Jeg er i motsatt kategori. Jeg har alltid hatt kjæreste. Ikke den samme, men 6 forhold med i løpet av 9 år. Har ikke vært singel mer enn toppen et halvt år av gangen. Sist gang jeg var singel i mer enn 3 mnd er over 5 år siden... Saken er den at jeg er så god til å tilpasse meg kjærestene mine, og har lett for å bli "satt" i et forhold/ikke komme meg ut i redsel for å såre eller angre siden. Jeg skulle gjerne vært mer singel pga at jeg er så ung (24 år) og trenger å finne ut hva jeg selv har behov for i tilværelsen min, slik at jeg lettere kan se hvem jeg passer sammen med. Jeg vet aldri hvem jeg passer sammen med når jeg har så god tilpasningsevne som det jeg har og bare finner snille gutter. Er i forhold nå som jeg har tvilt på i flere mnd, til tross for at han en kjernekar. Bare jeg kunne slå meg til ro og være tilfreds ville dette vært perfelt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå