Gå til innhold

Følsom på testikler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min er VELDIG følsom når jeg tar han på testiklene.. Han virkelig nyter det, men jeg lurer på om han ville like at jeg slikket han på testiklene når jeg sugde han? Han er svært renslig samt barberer seg slik at det ikke er noe hår og vi har flittig oralsex - noe han elsker og jeg nyter å gjøre. For min del kan jeg godt gjøre det, men lurer på om noen jenter/gutter her har erfaring om gutter som er følsomme på testiklene vil like å bli slikket?

Er det noe alle gutter liker? og det kan ikke gjøre vondt (hvis jeg ikke suger på dem, bare bruker tunge)? Leste i en annen tråd at gutter som barberer seg nedentil ofte gjør det for at det skal være mer renslig og behagelig for jenter å utføre oralsex og siden han barberer seg bør det vel funke å slikke på testiklene også? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest mmmmmm
Skrevet

åja, for all del! sug forsiktig på de og/eller slikk på de, det er utrolig godt!

ta gjerne litt på det også når du suger han, men veldig ømt og forsiktig!

lykke til!

Gjest gjest1
Skrevet

Mange som liker det ja, og virker som om dette kan funke slik du forklarer :)

Skrevet

Tror jeg ville gjort et forsøk på det ja... Verste som kan skje: Du biter. Men det har man ikke tenkt å gjøre, har man vel? :) Så du har ingen ting å tape, og det har ikke han heller. Smatt i vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...