Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 La oss si at du møtte en gammel flamme på en ferietur. Du kjenner har tiltrekningen er der fremdeles. Du har kjæreste hjemme. Du vet med 100 % sikkerhet at typen din aldri får vite om dette. Ville du hatt sex med denne gamle flammen da?
roffen2006 Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Nei - det ville jeg ikke. Hva er sex uten følelser - og hva er sex når du egentlig bare sårer andre?
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Nei, det ville jeg ikke. Tviler ikke på at tiltekningen ville vært sterk fortsatt. Men fordi jeg har det veldig bra sammen med mannen min, og prioriterer det, ville jeg takket nei. Uansett tiltrekning. Har noe med respekt å gjøre...?
Gjest Bellatrix Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Nei. For det første så tror jeg ikke tiltrekningen vill vært der lenger, for det andre blir det feil på alle måter. Utroskap er galt.
LilleBille Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Nei. Jeg er så enkel jeg at er jeg i et forhold er jeg det - og utroskap er totalt uaktuelt - uansett.
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #8 Skrevet 12. april 2006 Ja, i mitt gamle forhold ville jeg det. I et ev. nytt forhold kan jeg ikke si for sikkert...
Gjest -eline- Skrevet 12. april 2006 #9 Skrevet 12. april 2006 Nei. Jeg var utro mot min x, han ville aldri i verden ha fått vite det hadde det ikke vært for at jeg var ærlig og fortalte det. Syntes jeg skyldte han såpass, og den følelsen av å skuffe og såre noen som betyr så mye for deg unner jeg ingen, så nei, det ville ikke skjedd.
Nasseline Skrevet 12. april 2006 #10 Skrevet 12. april 2006 Jeg ville ikke gjort det, nei. På hjemmebane har jeg altfor mye å tape. Selv om han aldri ville fått vite om det, så ville jeg ikke klare å se ham i øynene og late som ingenting. Jeg var utro mot min ex, og den gang hadde jeg ingenting å tape. Og jeg angrer ikke heller. Men siden jeg har vært utro, så vet jeg hva det vil si, og har ikke behov for å prøve det igjen.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. april 2006 #11 Skrevet 12. april 2006 Nei, det ville ikke skjedd. Vet jeg ville slitt ekstremt med det følelsesmessig i ettertid.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #12 Skrevet 12. april 2006 Nei, selv om kjæresten ikke ville ha fått vite noe, ville JEG ha visst det. Og det hadde jeg ikke kunnet leve med.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #13 Skrevet 12. april 2006 Nei, nei nei.... Jeg ville følt meg som en løgner hver eneste dag sammen med mannen min. Jeg kunne ikke bært på en sånn hemmelighet. Hver gang vi hadde det fint sammen på ferie eller hjemme så ville jeg hatt dårlig samvittighet. Jeg ville sikkert sagt det en eller annen gang, før eller senere, så ville sikkert forholdet tatt slutt. Jeg ville heller ALDRI gitt en eks den "gleden" å klare å få meg til køys så lettvint selv om jeg nå var gift. Noe så nedverdigende, særlig hvis det var ham som gjorde det slutt. Man har da stolthet!!!
Susan Sto Helit Skrevet 12. april 2006 #14 Skrevet 12. april 2006 Nei, har hatt tilsvarende sjanser og ikke benyttet dem. Er helt uaktuelt for meg. I tillegg hadde dette vært for stort til at jeg hadde klart å holde det hemmelig.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #15 Skrevet 12. april 2006 Ja, i mitt gamle forhold ville jeg det. I et ev. nytt forhold kan jeg ikke si for sikkert... ← Respekt. En som var ærlig og ikke måtte fortelle omverden hvor prektig hun er. Jeg ville også vært utro, hvis jeg hadde gode grunner for å tro at eksen ville holde tett. Det er jo bare litt sex.
Eponine Skrevet 12. april 2006 #16 Skrevet 12. april 2006 (endret) Nei - det ville jeg ikke. Hva er sex uten følelser - og hva er sex når du egentlig bare sårer andre? ← enig! Nei her også Respekt. En som var ærlig og ikke måtte fortelle omverden hvor prektig hun er. Jeg ville også vært utro, hvis jeg hadde gode grunner for å tro at eksen ville holde tett. Det er jo bare litt sex. Det handler ikke om å vise hvor prektige vi er! Men for mange har sex en litt annen betydning enn kanskje det andre har. Endret 12. april 2006 av Eponine
Gjest Sukkerert Skrevet 12. april 2006 #18 Skrevet 12. april 2006 Nei, det hadde jeg ikke. Det handler om moral og å kunne stole på hverandre. Om jeg hadde gjort det hadde selvbildet mitt sunket. Og troen på monogami og kjærlighet hadde blitt ødelagt.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 12. april 2006 #20 Skrevet 12. april 2006 What! Nei, herregud, for et dumt spörsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå