Gjest Karin Skrevet 27. november 2002 #1 Skrevet 27. november 2002 Tvèn min har klikka.. Den slår seg av selv hele tida.. Noen tips ?? Hehe... Kram Karin
Gjest Missuganda Skrevet 27. november 2002 #2 Skrevet 27. november 2002 Tvèn min har klikka.. Den slår seg av selv hele tida.. Noen tips ?? Hehe... Kram Karin Tja, hva med *elkjøp *lefdal *siba *expert *osv
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #3 Skrevet 27. november 2002 Det gjorde min tv også, leverte den inn til reparasjon, men de klarte aldri å fikse den. Fikk heldigvis ny. Så da får du vel vurdere hva som er best, kjøpe ny eller reparere.
jordbær Skrevet 27. november 2002 #4 Skrevet 27. november 2002 Ikke reparer den selv hvis du ikke har plukket på elektriske duppedingser før. TVer inneholder elektriske komponenter som ikke tåler all verden av berøring og statisk elektrisitet:) Tror du gjør best i å levere den inn til reprasjon jeg!
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #5 Skrevet 28. november 2002 Spring til reparatørmannen med den med en gang altså! :o Tenk om den eksploderer da!
Gjest Starya Skrevet 28. november 2002 #6 Skrevet 28. november 2002 Den slår seg av.. Av seg selv? :o They're heere...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå