Gå til innhold

Vakumposer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så på smarte rom på tv, og der hadde de noen vakumposer som de la klær i også var det plass til munnstykke på støvsugeren slik at man kunne suge all luft ut av posen. Så utrolig praktisk ut.

Er det noen som vet om man kan få tak i slike her på berget?

Skrevet

nomaden i oslo

(den reiseutstyrbutikken som ligger bak slottet)

Skrevet

Takk for tipset, men jeg bor desverre aaaalt for langt unna.

Er det noen som har sett disse andre steder - i noen kjedebutikker kanskje?

Skrevet

Nomaden har en nettbutikk (www.nomaden.no)

Søk etter "kompresjonspose". Antar det er det samme.

Skrevet

Jeg har noen som ble køpt på TV-shop. 3-4 forskjellige størrelser - og man trenger ikke støvsuger for å tømme/suge ut luften - men lukker lunlåsen - og "ruller" ut luften som går ut av en ventil i bunnen.

De er helt supre. Var på tur til USA - og kjøpte masse tøy - halverte omtrent volumet på t-skjorter/sokker etc. med disse.

Skrevet

Jeg bruker bare en helt vanlig søppelsekk, putter munnstykket på støvsugeren nedi, holder tett rundt med hånden, og vips - så er det vaakum. Knyter bare fast enten med hyssing eller tape. Billig og enkelt.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Innlegget er slettet, da det ifølge våre regler ikke er tillatt å drive reklame for eget foretak.

Ta gjerne kontakt med Gry eller Newt for annonser i forumet.

Mie (mod)

Endret av Mie
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg har også superpack fra tvshop. Fungerer veldig greit. Bruker de store bl.a. til gjestedyner/puter. Da tar de mindre plass i skapet, og jeg slipper at de blir støvete når vi ikke har gjester.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Frank_*
Skrevet
Satt og så på smarte rom på tv, og der hadde de noen vakumposer som de la klær i også var det plass til munnstykke på støvsugeren slik at man kunne suge all luft ut av posen. Så utrolig praktisk ut.

Er det noen som vet om man kan få tak i slike her på berget?

http://www.bomloimport.no/art-8.asp?id=42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...