Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Satt og så på smarte rom på tv, og der hadde de noen vakumposer som de la klær i også var det plass til munnstykke på støvsugeren slik at man kunne suge all luft ut av posen. Så utrolig praktisk ut. Er det noen som vet om man kan få tak i slike her på berget?
Pasha Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 nomaden i oslo (den reiseutstyrbutikken som ligger bak slottet)
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Takk for tipset, men jeg bor desverre aaaalt for langt unna. Er det noen som har sett disse andre steder - i noen kjedebutikker kanskje?
skrue Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Nomaden har en nettbutikk (www.nomaden.no) Søk etter "kompresjonspose". Antar det er det samme.
LilleBille Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Jeg har noen som ble køpt på TV-shop. 3-4 forskjellige størrelser - og man trenger ikke støvsuger for å tømme/suge ut luften - men lukker lunlåsen - og "ruller" ut luften som går ut av en ventil i bunnen. De er helt supre. Var på tur til USA - og kjøpte masse tøy - halverte omtrent volumet på t-skjorter/sokker etc. med disse.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 Jeg bruker bare en helt vanlig søppelsekk, putter munnstykket på støvsugeren nedi, holder tett rundt med hånden, og vips - så er det vaakum. Knyter bare fast enten med hyssing eller tape. Billig og enkelt.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 (endret) Innlegget er slettet, da det ifølge våre regler ikke er tillatt å drive reklame for eget foretak. Ta gjerne kontakt med Gry eller Newt for annonser i forumet. Mie (mod) Endret 15. september 2006 av Mie
Gjest vimse Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler ang. annonsering/reklame. vimse-admin.
Yummy_Mummy Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har også superpack fra tvshop. Fungerer veldig greit. Bruker de store bl.a. til gjestedyner/puter. Da tar de mindre plass i skapet, og jeg slipper at de blir støvete når vi ikke har gjester.
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Satt og så på smarte rom på tv, og der hadde de noen vakumposer som de la klær i også var det plass til munnstykke på støvsugeren slik at man kunne suge all luft ut av posen. Så utrolig praktisk ut. Er det noen som vet om man kan få tak i slike her på berget? http://www.bomloimport.no/art-8.asp?id=42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå