dichroic Skrevet 17. april 2006 #21 Skrevet 17. april 2006 (endret) stripping,horetrafikken den vil vi aldri bli kvitt... men du må huske at du har en framtid,mann,barn,tenk om din mor jobbet i en strippebule?dine venner betaler henne for div tjenester ,dans,,,tror det er en farlig bransje, Reklame for eget foretak (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Linker i signatur og innlegg er greit så lenge det ikke er til ditt eget registrerte foretak, Remyline Moderator Endret 18. april 2006 av Remyline
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #22 Skrevet 18. april 2006 For noe moralistisk vrøvl flertallet kommer med... Dersom trådstarter syns det er gøy å strippe, så er vel det fett det vel?! Tøft med oppmerksomhet, er det ikke? Ivertfall viss man liker det? Å pirre andre? Viss man ikke liker stripping, så er det vel bare å la være å oppsøke det? Det er vel overhode ikke noe problem?
Gjest Emera Skrevet 18. april 2006 #24 Skrevet 18. april 2006 For noe moralistisk vrøvl flertallet kommer med... Dersom trådstarter syns det er gøy å strippe, så er vel det fett det vel?! Tøft med oppmerksomhet, er det ikke? Ivertfall viss man liker det? Å pirre andre? Viss man ikke liker stripping, så er det vel bare å la være å oppsøke det? Det er vel overhode ikke noe problem? ← Ordet moralistisk var det du som kom med. Jeg har ikke snakket om moral, jeg kommenterte i et kvinneverdperspektiv. Ut fra det synes jeg så absolutt at det er et problem, ja.
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #25 Skrevet 20. april 2006 Stripping på hjemmebane er jeg positiv til. Stripping på bortebane, altså å se stripping på klubber eller whatever, er derimot en mental barriere jeg ikke har interesse av å forsere. Men for all del; hver sin lyst! Føler du at dette er noe du kan stå for både nå og senere, så værsågod!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #26 Skrevet 20. april 2006 Jeg synes at Emera hadde et kjempeinnlegg. Man snakker så mye om hvor langt likestillingen har kommet, men jeg synes ikke det er likestilling når kvinner/ jenter mer og mer blir vurdert etter hvordan de ser ut. Og dere som har lyst til å drive med stripping bidrar jo til å fortsette denne utviklingen! Dere godtar liksom at "it's a man's world". På den annen side er det ikke så rart at folk blir påvirket sånn som media pøser ut med puppedamer o.l. Nakenhet og intimitet bør være noe som er unikt mellom to personer, og ikke til salgs for allmenn beskuelse. Stine
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #27 Skrevet 21. april 2006 Jeg synes at Emera hadde et kjempeinnlegg. Nakenhet og intimitet bør være noe som er unikt mellom to personer, og ikke til salgs for allmenn beskuelse. Stine ← Denne oppfattningen deler jeg.
Monarabb Skrevet 21. april 2006 #28 Skrevet 21. april 2006 For meg er stripping helt greit, saa lenge det er frivillig fra den personen som stripper selvsagt. Men har ingen interesse av aa se det selv...
Gjest filosofia Skrevet 21. april 2006 #29 Skrevet 21. april 2006 Jeg henger meg på Emeras ord, noe av det bedre jeg har lest her inne på en stund. Har sett stripping, og synes det var patetisk. Ikke pent, ikke spennende, ikke nyskapende eller på noen som helst måte interessant. Jenta var kun et stykke kjøtt for menn som stod og glante. Og ingen av de mennene ville hatt henne som kjæreste selv...*grøss* For et ekkelt opplegg.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #30 Skrevet 23. april 2006 Folk må få gjøre som de vil, mener jeg. Kan du klare å strippe uten å føle selv at du blir som et stykke kjøtt, så kan det kanskje passe for deg. Det jeg er redd for, er at man fullstendig mister blygselen, og har man tråkket over den grensen, så tråkker man plutselig over neste grense også. Så vær i hvert fall i god dialog med deg selv hele veien, hvis du velger å prøve dette. Jeg kan nok synes at noen strippere er gode dansere, av det lille jeg så på den tv-serien som gikk for et par år siden, og det kan være fint å se på noen som har god underholdningsverdi, men jeg har også sett strippere som kun er kjedelige og platte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå