Gå til innhold

mangler libido

Fremhevede innlegg

Gjest jente81
Skrevet

Jeg husker for 6 år siden, og jeg ble sammen med den "mannen" som jeg ble så forelsket i.... Sex`n var på topp i flere år, og jeg hadde det kjempegodt med han. Det var sååå deilig når han masserte meg til orgasme.

Men nå er alt borte, og det har det vært noen år nå.

Det startet kansje med at han begynte å ta meg for gitt, og det ble mindre kos på meg og færre orgasmer. Til slutt klarte han ikke gi meg orgasme en gang. Jeg mistet en del sex lyst (følte for lite kos og at han alltid fikk det gode), så ble det problemer i forholdet og det ble slutt for 6 mnd siden.

Jeg prøver å "kose meg selv", men motivasjonen er liten. Jeg klarer som regel å oppnå orgasme etter lang tid. Men det er vell ingen menn som orker å holde på så lenge :(

Har hatt noen one-nights (eller helger), og sef er det spennende.... men sexen er bare ikke som før. Jeg føler meg trist når jeg tenker på dette. Kansje det forrandrer seg den dagen æ blir forelsket igjen?

Syntes dette er grusomt, jeg savner sex og det som hører med. Men har liksom ikke libidoen i orden :( Går på p sprøyta pga sykdom. Men tror ikke dette har noe å si........

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest mann81
Skrevet
Jeg husker for 6 år siden, og jeg ble sammen med den "mannen" som jeg ble så forelsket i.... Sex`n var på topp i flere år, og jeg hadde det kjempegodt med han. Det var sååå deilig når han masserte meg til orgasme.

Men nå er alt borte, og det har det vært noen år nå.

Det startet kansje med at han begynte å ta meg for gitt, og det ble mindre kos på meg og færre orgasmer. Til slutt klarte han ikke gi meg orgasme en gang. Jeg mistet en del sex lyst (følte for lite kos og at han alltid fikk det gode), så ble det problemer i forholdet og det ble slutt for 6 mnd siden.

Jeg prøver å "kose meg selv", men motivasjonen er liten. Jeg klarer som regel å oppnå orgasme etter lang tid. Men det er vell ingen menn som orker å holde på så lenge :(

Har hatt noen one-nights (eller helger), og sef er det spennende.... men sexen er bare ikke som før. Jeg føler meg trist når jeg tenker på dette. Kansje det forrandrer seg den dagen æ blir forelsket igjen?

Syntes dette er grusomt, jeg savner sex og det som hører med. Men har liksom ikke libidoen i orden :( Går på p sprøyta pga sykdom. Men tror ikke dette har noe å si........

Hva gjør dere?

Du går til en psykolog, eventuelt en psykiater. Hvis du er smart går du til en veldig kjekk psykolog.

Og hvis ikke, så finnes det veldig kjekke 81modeller som passer for sånne 24/25 åringer som deg :sjarmor: Kan være spennende å finne lysten på nytt.

Skrevet
Går på p sprøyta pga sykdom. Men tror ikke dette har noe å si........

Jo, sannsynligvis.

Skrevet

Hvor lenge har du gått på den sprøyta, da?

Det har ofte noe å si, faktisk...

-Lluvy

Gjest jente81
Skrevet

Gått et år på sprøyta, men det er mest pga store smerter under mensen + endometriose.

Gikk på pilla før men det var ingenting forskjell.

Lurte på å snakke med legen å slutte helt med alt. Så får mannen se å bruke kondom, og sprekker den blir angrepilla.....

Ahrg! finnes det ingen andre prevensjon for menn da..... Hvorfor er det alltid oss som må dope oss ned........... blir irritert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...