Angus Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 i samme stil som de andre typen spill jeg har postet, men dette er litt mere omfattende og består av flere rom og etasjer du skal finne gjenstander og koder som kan hjelpe romvesenet med å komme seg videre og etterhvert ut av romskipet http://www.7jigen.net/7jigen/game/reloaded.html en av de bedre
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 søren, jeg som har mye å gjøre.. elsker sånne spill:-/ så jobb til side...
Angus Skrevet 11. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2006 (endret) noen tips i begynnelsen: -(nivå 1 - øverst)Trykk på ninjaen i hjørnet helt til han slipper en strålepistol -klikk på pistolen til romvesenet har den -sikt på den røde knappen og skyt, klikk så på romvesenet så han reiser seg -klikk på ninjaen når han kommer frem i øverste hjørnet og ta bazokaen han kaster -skyt på døren og gå ut, gå så inn igjen, klikk på lappen på senga, noter deg tlf. og hva som står skrevet her er et kart over alle rommene i skipet http://www.7jigen.net/7jigen/game/reloaded_map/index.html Endret 11. april 2006 av Angus
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Tror jeg må prøve meg på den der i morgen. Har skjønt hvordan man åpner dører og en del andre ting, da. Fant et nøkkelkort som jeg åpnet en dør med, og fant en kniv.. men fortsetter i morgen. Morsomt med sånne spill jo!
Gjest Blære ikke reg Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Er dette et spill som ligner på Space Quest, Police Quest og Larry?
Angus Skrevet 13. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2006 litt vanskelig noen som har tips? ← her er noen tips (et stykke på vei) -klikk på blomsterpotta og hent nøkkelkortet -gå ned til nivå gjennom den sorte utgangen -finn den store blanke døra som har en symbolplate ved siden som tilsvarer nøkkelkortet -gå ned til 3 nivå, gå så 3 ganger til venstre og klikk på dekselet nesten nede ved golvet -der finner du et nytt nøkkelkort, gå så ned til venstre og ned til 4 nivå. -gå til venstre og sjekk ut lappen på golvet (ninja call med) noter nummeret -gå 3 ganger til venstre og ned til 5 nivå -gå 3 gnager til venstre og klikk på symbolet på veggen slik at en dør vil åpnes (dette er døråpnere hvor symbolene korresponederer med dører med samme symbol. Men dørene til åpnerne er ikke på samme nivå) -legg merke til at de dørene du åpner manuelt er noe smalere enn hoveddørene som sender deg fra nivå til nivå -du går nå opp til nivå 4 igjen og finner den døra som nå er åpnet (du går opp igjen ved å klikke på den pilen som peker nedover ved golvet) -går noen ganger til høyre og gå inn i kontrollrommet (der det er en datamaskin og 2 stoler) -der finner du en blå pussle-bit (du skal finne totalt 8) og en en strømkabel på motsatt side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå