Gjest cecilia Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Kjøpte et beiset stuebord på Møbelringen for ca. en mnd. siden. Bordet kostet rundt totusen kroner. Har naturligvis brukt en våt klut på det nå og da, noe som er helt naturlig å gjøre. Vi har også spist på bordet, men ikke alt for ofte, og hatt varme kopper der, men da har vi alltid vært nøye med å ha brikker under. Alikevel er bordet ødelagt etter kort tid. For det første har mye av beisen på overflaten gått vekk når jeg tørker av det med den våte kluten. Det er også masse ringer og flekker på det, selv om vi alltid har vært påpasselig. Er dette vår feil, eller har vi krav på et nytt bord? Det er jo helt vanlig å tørke av bordet med vår klut nå og da, og spise et måltid på det uten at det blir ødelagt? Visste ikke at Møbelringens møbler var av så dårlig kvalitet
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Jeg ville i alle fall krevd et nytt bord eller pengene tilbake. Selvfølgelig skal et bord tåles å tørkes av og spises på.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Bordet bør naturligvis tåle å bli vasket, om dere ikke fikk beskjed om noe annet da dere kjøpte det, så jeg tror nok ikke det vil bli noe problem å få byttet det.
Cr@sh Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Kan jeg spørre hva slags bord det er? Er vel ikke av typen India/Bombay i mørkt beiset tre? I så fall har også jeg dårlig erfaringer med det bordet...
Gjest cecilia Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Ja, det var det jeg trodde. Hadde en liten mistanke om at vi kanskje var for hardhendte av oss, men det skal jo tåle såpass. Ringer Møbelringen etter påske, tror jeg...
Gjest cecilia Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Kan jeg spørre hva slags bord det er? Er vel ikke av typen India/Bombay i mørkt beiset tre? I så fall har også jeg dårlig erfaringer med det bordet... ← Nei, det var ingen av de. Husker ikke helt hva bordet heter. Det er hvertfall i mørkt beiset tre, ganske grovt og med glass i midten. Ganske stilig, forøvrig.. Men meget irriterende at kvaliteten er såpass dårlig..
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Høres ut som samme bord som jeg har. Har det ben av jern?
Gjest Gjest1 Skrevet 11. april 2006 #8 Skrevet 11. april 2006 Har du snakket med Møbelringen? Det kan jo hende dette bordet er feilbehandlet og at du får et nytt uten problemer. Feil skjer jo av og til.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 Det er typisk for møbler som er beiset med vannbasert beis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå