Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Hva bør jeg bruke for å støvtørke persienne mine? har disse
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 (endret) Jeg kjøpte forresten " Proff, Magic Duster" på nille idag, det skulle passe fint til persienner... Total fiasko! For mine persienner er i tre og da sitter det fast masse rart. Det jeg har brukt hittil er en sånn støvkost i neonfarger, skrudd de helt opp og kosta, så helt ned å kostet. Det hjelper, men kommer ikke til i alle kriker og kroker Endret 11. april 2006 av Binna
Veronal Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Det kjedelige med disse persienne er at de er ubehandlet - hadde de vært lakkerte hadde renholdet vært myyyyye enklere. Jeg hadde heldigvis mannen til å fixe dem, men det var på den tunge måten. Jeg har en venninne som hekter dem av og spyler i dusjen. Hun påstår at det går fint og at de ser like fine ut fremdeles. Har ikke sett dem, så jeg vet ikke om det stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Jeg bruker den lille børsten på støvsugeren. Bare vrir persiennene slik at de "lukkes" og støvsuger.
Gjest vimse Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Jeg sprayer med spray og spyler i dusjen, og tørker med håndkle. Men det anbefales å støvsuge de..
Tusenfryd Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Swiffer duster bruker vi på våre i hvert fall. Funker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå