Gå til innhold

Bordkortene igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endret da jeg dumpet ideen ;)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte du i hobbybutikk? Kanskje det går an å bruke sånne penner hvor det man tegner/ skriver står litt opp fra stoffet.. At det ligger på båndet, i steden... det var kanskje ikke så forståelig? :sjenert:

Si i fra når du finner ut i allefall, for vi skal jo ha samme type bordkort! ;)

Skrevet

Ta med det båndet du skal ha til butikken og be om å få prøve der, så slipper du å bruke mye penger på ting som ikke virker!!

Skrevet

Den vi har brukt er kjøpt på Norli og heter Uni-ball Signo broad gold. Fungerte kjempegreit, og kostet rundt 50,-. Må skrive med store bokstaver, da det ikke ble noe fint med små sammenhengende bokstaver. Iallefall ikke med denne pennen..

Skrevet

*notere ned navn*

Er den gullfarget den da eller? :sjenert:

Skrevet
*notere ned navn*

Er den gullfarget den da eller? :sjenert:

Ja!! Får den i sølv også!!

Skrevet
Ja!! Får den i sølv også!!

Og det var da meg som glemte å logge meg inn før jeg svarte :sjenert:

Skrevet

Isj, jeg gir opp. Finner ny løsning på bordkortene ;)

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet
Isj, jeg gir opp. Finner ny løsning på bordkortene ;)

Nei, du må jo ikke det!!!

Jeg har klart det, så hvis du kjøper den pennen som jeg har skrevet, så burde det ordne seg for deg også kitekatt :Nikke:

Skrevet

hehehe. jeg fant en annen ide! Bort med perlene. Deler arket i to så jeg får A5 format. Ruller sammen bordmenyen, skriver navn på med pen skrifttype (English), setter på bilde av en rose og knytter silkebånd rundt Når jeg har rullet den synes navnet og rosen bare. Ble til det istedenfor. Nå må jeg bare kjøpe pent papir. Ble kjempefint!!

Skrevet

Kommentar til bordplassering. Det må jo være mye hyggeligere for "E.kamerat" som er plassert nederst på ene foten av hesteskoen, og sitte på andre siden av bordet. Slik som bordplasseringen er nå, vil det bli vanskelig for han å prate med andre enn han til venstre for han. Viss han blir flyttet over på andre siden av bordet, ved siden av "Ninas samboer", vil han letter komme inn i samtalen.

Bare et tips.

Skrevet
Kommentar til bordplassering. Det må jo være mye hyggeligere for "E.kamerat" som er plassert nederst på ene foten av hesteskoen, og sitte på andre siden av bordet. Slik som bordplasseringen er nå, vil det bli vanskelig for han å prate med andre enn han til venstre for han. Viss han blir flyttet over på andre siden av bordet, ved siden av "Ninas samboer", vil han letter komme inn i samtalen.

Bare et tips.

Neeeei, han blir jo sittende ved siden av Anna og med Jan Terje på skrå ovenfor seg...tenkte at det blir annenhver gutt og jente liksom. Vil jo bli akkurat det samme på andre siden av bordet bortsett fra at han da sitter ved siden av en mann? Eller kanskje jeg ikke skjønte hva du mente? Innspill er fin-fint :) Rutenettet synes forøvrig ikke når det printes ut :)

Skrevet
Neeeei, han blir jo sittende ved siden av Anna og med Jan Terje på skrå ovenfor seg...tenkte at det blir annenhver gutt og jente liksom. Vil jo bli akkurat det samme på andre siden av bordet bortsett fra at han da sitter ved siden av en mann? Eller kanskje jeg ikke skjønte hva du mente? Innspill er fin-fint :) Rutenettet synes forøvrig ikke når det printes ut :)

Hmm. Jeg tenkte på "E.Kamerat", som sitter ved siden av "Roy", og ikke på "K. kamerat", som sitter slik du beskriver. Slik kartet er nå blir det litt skeiv fordeling på ene siden av ene "hestesko-foten".

Jeg ville ha flyttet "E.kamerat" til andre siden av samme hestesko-fot, slik at han har både en til høyre for seg ("Ninas samboer") og en overfor ("Roy"). Lettere for han å delta i samtaler (med andre enn "Roy") uten å måtte lene seg over halve bordet. Det nemlig ikke alltid like enkelt og kjekt.

Uansett, det var bare et innspill fra min side. Bordplassering er aldri lett (been there, done that).

Skrevet
Hmm. Jeg tenkte på "E.Kamerat", som sitter ved siden av "Roy", og ikke på "K. kamerat", som sitter slik du beskriver. Slik kartet er nå blir det litt skeiv fordeling på ene siden av ene "hestesko-foten".

Jeg ville ha flyttet "E.kamerat" til andre siden av samme hestesko-fot, slik at han har både en til høyre for seg ("Ninas samboer") og en overfor ("Roy"). Lettere for han å delta i samtaler (med andre enn "Roy") uten å måtte lene seg over halve bordet. Det nemlig ikke alltid like enkelt og kjekt.

Uansett, det var bare et innspill fra min side. Bordplassering er aldri lett (been there, done that).

Ånei, der det står E. kamerat eller K. kamerat eller lignende er bare en linje som beskriver hvem personen er. Det er Roy som er E. kamerat :) Er skrevet i kursiv slik at man lettere skal se at den teksten tilhører navnet, men det er kanskje ikke så greit å se....

Skrevet
Det er Roy som er E. kamerat :)

Så feil kan man ta :ler: . Jaja, det var godt ment fra min side. Lykke til videre.

Skrevet
Så feil kan man ta  :ler:  . Jaja, det var godt ment fra min side. Lykke til videre.

Vet det :) Innspill er alltid fint å få uansett, er jo derfor jeg legger ut ting her. Nå gjorde du meg jo obs på at det kanskje ikke er så greit å skjønne det ved første øyekast, så da la jeg inn et innlegg om det. Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...