Gjest meloveshopping Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 uhu uhu uhu Ønsker meg så sårt en veske med kattemotiv på,men finner ingen butikker på nettet som har...noen som vet om noen plasser hvor jeg kan finne min etterlengtet veske med kattemotiv? Hilsen katte fan nr 1
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Du kan hvertfall lage en med dine egne bilder her... http://foto.vg.no/quickshop.php?artnr=447
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Her kan det hende at du finner noe av det du leter etter: http://www.zolos.no/shop/catalog/ Eller kanskje her: http://www.fotoknudsen.no/gifts/index.asp
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Da jeg var i oslo for 2 år siden fant jeg en der. Er i sort hvitt med masse katter og står Cats med glitter den kostet 50 kr, og den var i en morrobutikk i øverste etg et sted. Arkaden?
Gjest Binna Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Det var veldig in for ca 2 år siden, da var det vesker med kattemotiv overalt... Nå er det lenge siden jeg har sett det.
Amalthea Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 De har en veske/bærenett i stoff med kattemotiv på HM
Gjest Gjest_line_* Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 søk på ebay. der har de alt mulig og sikkert en søt liten katteveske også
Gjest meloveshopping Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Tusen tusen tusen takk Binna for det flotte tipset. Gjett om jeg har laget vesker i dag.Lastet ned på bilder og tekst. Kan ikke få veskene fort nok hjem. Hjertelig takk for alle tipsene..tar gjerne i mot flere tips. Katteveske kan enn da aldri få nok av vel?? Hehe, iallefall ikke for min del Forguder katter jeg. Takk takk takk takk for alle tips. Stor klem fra meloveshopping, eier av 4 nye kattevesker nå
Gjest Binna Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 Tusen tusen tusen takk Binna for det flotte tipset. Gjett om jeg har laget vesker i dag.Lastet ned på bilder og tekst. Kan ikke få veskene fort nok hjem. Hjertelig takk for alle tipsene..tar gjerne i mot flere tips. Katteveske kan enn da aldri få nok av vel?? Hehe, iallefall ikke for min del Forguder katter jeg. Takk takk takk takk for alle tips. Stor klem fra meloveshopping, eier av 4 nye kattevesker nå ← Bare hyggelig Jeg ELSKER katter katter selv, og angrer meg for at jeg ikke kjøpte mer "kattestæsj" da jeg så det overalt.. Kjempegøy å lage med sine egne bilder da, du må fortelle hvordan resultatet blir!
Gjest meloveshopping Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 hei igjen. Nå har jeg fått veskene og du kan tro de var lekkre. Mmm...må nok bare lage flere ja. Laget to stykker, en med vanlig katt på og den andre har kattebilde + navnet mitt nederst i det ene hjørnet. Jeg kan virkelig anbefale andre å lage vesker der. Hilsen Meloveshopping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå