Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestillt disse skoene. er ikke disse fine:)

http://howcool.com/catalog/product_info.ph...oducts_id=15263

noen som har bestillt herfra før.? valgte porto for 28 dollar. ca 6-14 dager.

totalt med porto og alt betalte jeg bare 466 norkse kroner. dollaren er jo lav fortiden og syntes dette var et kupp. håper det ikke blir toll da. har bedt dem sende dem som gave. det har funket før i andre utenlandske nettbutikker. men men . skulle ha disse uansett

klem fra lille meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fine og sexy. Har ikke handlet der før men. Har handla mye sko på ebay og der får du større utvalg og lavere pris.

Gjest gjest1
Skrevet
har bestillt disse skoene. er ikke disse fine:)

http://howcool.com/catalog/product_info.ph...oducts_id=15263

noen som har bestillt herfra før.? valgte porto for 28 dollar. ca 6-14 dager.

totalt med porto og alt betalte jeg bare 466 norkse kroner. dollaren er jo lav fortiden og syntes dette var et kupp. håper det ikke blir toll da. har bedt dem sende dem som gave. det har funket før i andre utenlandske nettbutikker. men men . skulle ha disse uansett

klem fra lille meg

Jeg har handlet mange ganger på howcool, spesielt sko.

Selv om jeg har fått sendt det som gave, så har jeg betalt mye i toll. Derfor jeg har hatt litt vegringer mot å bestille fra de i det siste. Det er kjipt når tollen kommer på nesten like mye som varene :sur:

Skrevet

Jeg har snakket med tollvesenet og de sier man ikke betaler toll for sko og klær. Så det er nok bare mva man betaler. Men like kjipt uansett.

Skrevet
Jeg har snakket med tollvesenet og de sier man ikke betaler toll for sko og klær. Så det er nok bare mva man betaler. Men like kjipt uansett.

Da skylder de meg penger..

Skrevet

Usmakelige sko på den siden, uææææh.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Oj, de var ganske harry..

Skrevet

klær er det toll på men ikke sko. mva er det på alt. men er også no tull om at man bare skal betale mva 1 gang. så hvis varen er inkl mva fra det landet du kjøper dem i, skal du slippe å betale det i norge også... da må selger legge ved bevis på dette.

Skrevet

hvis disse skoene er harry, da lurer jeg på hvilke sko du går `? legg ut et bilde av sånt du liker da. buffalo eller? :ler:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
hvis disse skoene er harry, da lurer jeg på hvilke sko du går `? legg ut et bilde av sånt du liker da. buffalo eller? :ler:

Jeg synes de er litt i samme gaten som Buffalo, jeg.. Ser litt østblokk-horete ut.. Selv er jeg mer begeistret for mer sofistikserte sko fra f eks Bruuns Bazaar (siden du spør!) :)

Skrevet

Jeg synes det var en mye kult og mye jalla. De skoene trådstarter linker til synes jeg var søte :) Men jeg er ikke snobb dah..

Gjest Gjesta
Skrevet

Hahaha! Sjelden sett en verre samling med grusomme sko! :ler:

De du har bestilt var ikke så jævlige da..

Skrevet

til pia.

vært å sett bruun bazar skoene. er jo kjerring sko jo. hvis du klarer å sammenligne buffalo med de skoene jeg har bestillt må du være blind, døv og dau samtidig. skoene er klassiske, sexy og sofistikert. du må jo vær gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...