Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart til Kreta, og skal ta litt solarium før jeg reiser. Men er det noen kremer som er bra å bruke først? Tenker på spesielle solarium-kremer som gjør deg fortere brun. Selges dette i solariumer??

Skrevet

Vil ikke babyolje nærmest frityrsteke huden da...? :overrasket:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte en krem som skulle gjøre en fortere brun i solariumet der jeg går, og det var sånn som skulle gi en misunnelsesverdig gyllen brunfarge.. Tok 2-3 ganger med den på 14 dager, og reiste hjem og folk lurte på om jeg hadde vært i syden :) Men mulig at det er hjernen de kremene egentlig smører... Jeg synes iallefall at det fungerte :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var og tok solarium forleden dag da kameraten min sa jeg måtte prøve noe som het tingle. Det luktet veldig sterkt av mint og skulle gjøre meg fortere brun...

Jeg kjente det begynte å svi og da jeg var ferdig i solariumet var jeg helt rød som en hummer over ALT og jeg så helt jævlig ut! :tristbla:

Jeg trodde jeg hadde fått en allergisk reaksjon, men han sa at man blir veldig rød de første gangene....

jeg var så utrolig rød og varm over alt, spesielt ehh baken så jeg klarte nesten ikke å sitte resten av dagen :frustrert:

men dagen etter hadde det meste av rødheten gått vekk, men jeg kommer ALDRI til å bruke slike solkremmer meg!!! :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet
Vil ikke babyolje nærmest frityrsteke huden da...? :overrasket:

Dette var jeg ikke klar over i fjor sommer. Hadde solt meg med babyolje, og rumpa var det eneste som ikke lot seg farge, altså babyolje der. Så kommer jeg senere til min spesialvenn på kvelden som skulle gjøre noe morsomt med meg bakfra. Han trodde jeg hadde vært sadodame med noen andre! :overrasket:

Så det er min lille solskinnshistorie om babyolje!

Skrevet

På automatene der de selger Tingle står det advarsel mot å bruke de produktene hvis man ikke har nok grunnlag da. Finnes jo flere, ofte bygd opp som Step 1, Step 2 og Step 3.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvet mange ulike kremer men er mest fornøyd med kremer/lotions fra CALIFORNIA TAN og EMERALD BAY. De gir deg en rask og MØRK farge som varer lengre. Tingle produkter bruker man bare dersom man er veldig brun - og IKKE har sensitiv hud.

Skrevet

Du bør absolutt ha litt grunnlag før du bruker slike produkter.

• 10 måneder senere...
Skrevet
Jeg har prøvet mange ulike kremer men er mest fornøyd med kremer/lotions fra CALIFORNIA TAN og EMERALD BAY. De gir deg en rask og MØRK farge som varer lengre. Tingle produkter bruker man bare dersom man er veldig brun - og IKKE har sensitiv hud.

Hei!

Gammel tråd jeg fant her..",)Trekker begge godt inn eller føler en kremen etter soling også?Lett å smøre ut..?

Testa en annen lotion ved navn Body Drench noen ganger og likte den godt.Gul flaske m trykk-kork,242ml.Men var ikke jeg som kjøpte den.Fulgte med solen alle på jobben gikk sammen om å leie. Noen som vet kor den er å få tak i?

Takk takk til deg som har innspill!

Skrevet (endret)

Innlegget er endret.

Reklame for eget foretak er ikke tillat på KG.

Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Gjest Keycha
Skrevet

Anbefaler "Hot Chocolate" fra Californian Tan. Den er mildt sagt genial :)

Skrevet

Australian Gold og Fuiji er geniale, men ikke bruk med tingle i hvis du ikke tar solarium en del ganger. Tingle brenner i huden, og du begynner å klø litt. Ikke Farlig, men er ett sjokk for de som ikke er klar over det :)

• 2 år senere...
Gjest Gjest_kitty90_*
Skrevet
<span style='color:#FF0099'>Jeg kjøpte en krem som skulle gjøre en fortere brun i solariumet der jeg går, og det var sånn som skulle gi en misunnelsesverdig gyllen brunfarge.. Tok 2-3 ganger med den på 14 dager, og reiste hjem og folk lurte på om jeg hadde vært i syden :) Men mulig at det er hjernen de kremene egentlig smører... Jeg synes iallefall at det fungerte :)</span>

Hei!!

Jeg lurte på hva solariumkremen din heter? hadde vært fint om du kunne sende meg navnet på den ;)

Hilsen

Kitty90

Skrevet

California Tan har veldig god lotion for bruk i solarium som også har selvbruningseffekt. Den gir mye raskere skikkelig farge!

Line Marte

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet
Jeg skal snart til Kreta, og skal ta litt solarium før jeg reiser. Men er det noen kremer som er bra å bruke først? Tenker på spesielle solarium-kremer som gjør deg fortere brun. Selges dette i solariumer??

Sololje og bebyolje er faktisk forbudt i alle solstudioer, nemmelig veldig vanskelig å vaske bort fra liggeplaten.

Jeg er litt sur, for det er så mange solstudioer som bare selger billig kremer sånn som SunnMax, TannyMax, Soleo, Fiji Blend og Art Of Sun. Når jeg jobbet i solstudioe så var dette kremer som kostet 3-4 kroner inn og utsalgspris 30-40 kr. ut til kundene. Skikelig dårlige drittkremer. Det er 3 merker som er bra, Australian Gold, California Tan som er litt bedre og SUPRE som er det aller beste merket du kan få tak i. SUPRE er faktisk billigere enn di to andre også og overlegen alt annet. Min favoritt er Marquis, Kimono Silk og Black Orchid. Men alle kremene fra dem er faktisk sinsyk bra.

Du kan kjøpe dem på nette flere steder, www.soltime.no, www.hempz.no, www.solhuset.no

Ellers er det bare fete solsentre du får kjøpt det på, sånn som sunlounge, sunfactory, solhuset, sunpoint. Brun&Blid selger bare dritt kremer som virker dårlig og gir deg kviser.

Jeg ler av innlegg som skryter av Tannymax og andre dritt kremer. Da veit du ikke bedre. En bra krem skal kunne gi deg 50% mere farge, forlenge fargens varighet med 7-8 dager, ha hudpleiende ingredienser på nivå med dyre hudpleie produkter, etterlate huden silkemyk og lukte digg. (Ikke lukte solkrem). - Alle disse tingene får du med en veldig bra krem, mener med en SUPRE krem.

Jeg skryter voldsomt av SUPRE for at jeg er så forbanna på vegne av alle di som blir lurt til å kjøpe dårlige produkter bare for at solstudio skal tjene grovt med penger. Det er bare disse dyre merkene som ikke selges med så latterlig fortjeneste. Når TannyMax koster 3 kroner inn så kan du jo gjette hvor bra den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...