Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 I går var jeg hos frisøren, og for andre gang ble min genser ødelagt av blekemiddel, noe jeg ikke trodde var mulig, forskrekkelsen ble stor i den andre enden da jeg sa til frisøren aty: jo den er blitt ødelagt, og det er blekemiddel, og så sa hun: men jeg sjekka jo selv at det ikke var noe der, jeg er ikke blind lissom.... det er jo ikke mulig, der må du ha gjort noe selv så hun til meg at det går an å komme med så dumme svar! jeg sa jo det er blekemiddel og ingenting annet, og jeg vil ha erstatning for den......, og ved første gangen jeg jeg troppet opp for å få erstatta genseren, var den noen dumme(unnskyld uttrykket) frisører, to unge jenter som spurte om jeg hadde kvittering for genseren jeg hadde kjøpt, jeg sa at nei, jeg tar ikke vare på alle kvitteringer for klær jeg kjøper, og dette har skjedd her, og hva så om jeg hadde hatt kvittering? urelevant spørsmål!
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Jeg fikk en jakke ødelagt av maling på et utested en gang. Det tapet fikk jeg dekket av min egen forsikring! Men dette var i utlandet, egenandelen er kanskje ikke like høy når det gjelder reiseforsikringer? Men verdt å undersøke, likevel.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 I går var jeg hos frisøren, og for andre gang ble min genser ødelagt av blekemiddel, noe jeg ikke trodde var mulig, forskrekkelsen ble stor i den andre enden da jeg sa til frisøren aty: jo den er blitt ødelagt, og det er blekemiddel, og så sa hun: men jeg sjekka jo selv at det ikke var noe der, jeg er ikke blind lissom.... det er jo ikke mulig, der må du ha gjort noe selv så hun til meg at det går an å komme med så dumme svar! jeg sa jo det er blekemiddel og ingenting annet, og jeg vil ha erstatning for den......, og ved første gangen jeg jeg troppet opp for å få erstatta genseren, var den noen dumme(unnskyld uttrykket) frisører, to unge jenter som spurte om jeg hadde kvittering for genseren jeg hadde kjøpt, jeg sa at nei, jeg tar ikke vare på alle kvitteringer for klær jeg kjøper, og dette har skjedd her, og hva så om jeg hadde hatt kvittering? urelevant spørsmål! ← Ble litt nysgjerrig jeg nå. Var det på Manglerudsenteret?
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 nei, en annen plass, he he har de frisører som er litt snåle der også?
nat26 Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Ble litt nysgjerrig jeg nå. Var det på Manglerudsenteret? ← Det første stedet jeg tenkte på jeg og faktisk
Gjest gjest 0 Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Tydelig at man burde holde seg unna frisøren påmanglerudsenteret da! Til trådstarter: Hvis de som jobber i butikken nekter å gi deg erstatning ville jeg sendt et brev til ledelsen. De pleier å ordne opp! Skriv et langt og detaljert brev, få med hva genseren kostet, og sleng på kontornunmeret ditt. Si at du ikke ønsker ny frisørtime hos dem, men dekket tapet ved kjøp av ny genser. Hvis ikke det funker ville jeg spredd eder og galle om stedet til alle jeg kjenner
Quirky Skrevet 12. april 2006 #7 Skrevet 12. april 2006 Dette varierer veldig fra frisør til frisør. Noen har nektet å gi meg pengene igjen, en annen gang måtte jeg omtrent kjempe for å IKKE få dem igjen (jeg hadde en flekk på genseren som jeg var sikker på at var det fra før. Uansett utfall avgjører slikt mye for om jeg går til den frisøren igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå