Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, sånn helt uten forvarsel, sier bare klikk og så starter den på nytt. Vet jeg har noe drit på den, for det kommer opp pop-ups om det hele tiden.

Har jeg virusprogram? Nei, for jeg er gjerrig og jeg finner det ikke gratis hell hohooohoho >:---O JEg klikker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva gjør du med det..? Enten laster du ned virusprogram (det finnes graits, er det ikke noe som heter panda eller noe slikt?), ad-aware og spybot f eks og kjører disse for å rense opp, eller så formaterer du hele greia uten mer om og men. Hvilken nettleser bruker du? Ikke bruk explorer om du ikke har virusprogram, i hvert fall...

Gjest gjest1
Skrevet

Aner ikke hvordan jeg fikser til et virusprogram engang :( Er vant til norton antivirus men det glemte vi å installere da jeg hadde en til å formatere hele greia her.

Bruker forresten Mozilla Firefox

Gjest gjest1
Skrevet

Prøvde det nå, Newt, men da det var 1 sekund igjen som det sto, lukket alle vinduene mine seg :klø: også kom det sånn lyd på sykehusmaskiner som når pulsen går ned og du dør.

Denne dataen begynner virkelig å flippe, tror jeg..

Skrevet

Jepp, det er problemet med housecall. Veldig bra tjeneste, men hvis man først har fått virus så hender det at man ikke rekker å gjennomføre testen.

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg bruker Avast! antivirusprogram. Det er veldig enkelt både å bruke og laste ned, og det er gratis.

Gjest Gjest1
Skrevet

Kanskje det går bedre å starte pcen i sikkermodus?

Skrevet
Kanskje det går bedre å starte pcen i sikkermodus?

Ja, det tenkte jeg og på. Først installere virus og spyware programmer også starte opp i sikkermodus og kjøre dem der.

Eventuelt kan en systemgjenoppretting forsøkes for å se om datamaskinen blir stabil nok til å få greid opp i trøbbelet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...