Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har farget håret rødt i noen år nå, og begynner å bli lei. Er fra naturens side mellomblond og skulle gjerne vært tilbake til det, med litt lyse striper i, nå som det våres og jeg uansett blir blondine om noen måneder...

Skal til frisøren i dag, så jeg skal selvsagt spørre henne om hjelp, men lurte på om noen har erfaring med dette? Er det mulig, eller må jeg leve med rødfargen til den er vokst ut (grøss - sparesveis i enda mange år....).

Har et par cm ettervekst nå, så et eller annet er jeg bare nødt til å finne på i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

naturlig blond er vanskelig. bleker du i et par omganger i dag så klarer du kanskje å gå fra oransje til gult. sannsynligvis trenger du 3 omganger med bleking men spørs hvor lurt det er å gjøre på 1 dag. jeg bleket håret to dager på rad nylig, det gikk bra det. fikk lyselysegult hår (gikk fra naturlig mørkeblond).

Skrevet

jeg fikk ordnet knall orange hår til lys blondt på noen timer hvertfall..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klarte å få kullsort hår til hvitt og igjen til brunt på kanskje 2-3 timer!

Skrevet

RØdt er det verste man kan bleke ned, har med pigmentene i fargen å gjøre.

Så det anbefales hvertfall å gjøre det hos frisør, hun har ofte i noe som hindrer at det blir gult.

Jeg hadde nemlig rødbrunt hår en gang, bleket det ned selv, å så ut som en tiger :ler:

Har nå vært brunette i en lenger periode, dro til friøsren å bleket det skikkelig blondt.

Det funka fint.

Det ble litt gult med det samme, men har brukt silver shampo i en uke nå, og nå er håret mitt naturlig blondt :)

Skrevet
Jeg klarte å få kullsort hår til hvitt og igjen til brunt på kanskje 2-3 timer!

Hvordan klarte du det?! Imponert.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også fått bleket helt svartfarget hår til hvitt i løpet av en omgang hos frisør, men jeg hadde da 2cm langt hår, og endte opp med store sår i hodebunnen i ettertid.

Nå har jeg også svart hår, og lurer litt på å få bleket det ned LITT, for så å farge det inn i mørkebrunt. Om det er mulig uten å ødelegge håret, vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...